Klosterreichenbach (Zwarte Woud)

Vakantie in Klosterreichenbach (Zwarte Woud)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Klosterreichenbach (Zwarte Woud)

Reviews over Klosterreichenbach (Zwarte Woud)

• 7John08-09-2013

leuke plek

mooi zwembad op loopafstand

• 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 8paulwijnand05-10-2012

Mooie, niet te grote, plaats

Uitstekend uitgangspunt voor voor vele wandelingen door bossen en dalen. Kaartje van alle paden en fietspaden (door het dal) in de supermarkt verkrijgbaar en bij de VVV. Mocht je uitgelopen zijn, neem dan het gratis openbaar vervoer (trein) naar een ander dorp waar veelal weer vele paden beginnen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8johan05-08-2009

voor natuurliefhebbers

Plaatsje niet bestemd voor ''feestgangers''. Hou je echter van natuur en wandelen en vooral rust: een absolute aanrader!

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2009

• 8Chr. van Aken10-07-2008

Rustig dorp.

Een omgeving om nog eens terug te gaan. Uitgaansgelegenheden zijn alleen restaurants. Voor kinderen geen of weinig mogelijkheden. Dan moet je op stap.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8Karel Blomvliet10-07-2008

bij goed weer een topper

Gasthof Ochsen in Klosterreichenbach is prima van eten en drinken en hebben goede kamers voor een redelijkke prijs €35,- waar het goed vertoeven is bij deze Nederlandse Familie. Waar je na betaling van de toeristenbelasting een kaart krijgt voor gratis rijden door heel het Zwartewoud, met trein en bus De trein is op 5 minuten van het Hotel. Wij hebben genoten een dikke aanrader. Fam.Karel Blomvliet

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8chris13-01-2007

we zijn 2x in klosterreichenbach verbleven.(2003+2005).voor mij was het jeugdsentiment. het gebied in het noordelijke zwarte woud is prachtig. klosterreichenbach is een mooi dorp:schoon,veel natuurschoon, mooie huizen - kortom genieten. wandelaars en fietsers kunnen er hun hart ophalen. als de kinderen niet meer meegaan komen wij zeker weer. voor grote kids is er weinig te doen.

Gereisd met familie in augustus 2005