Hotel Sonne

Hotel Sonne
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sonne in het Nederlands

Ronduit fijn

fransvanosch
7-10-2011

Een hotel zoals een hotel zijn moet. Vriendelijk, behulpzaam.

Mooie traditionele inrichting.

Gereisd met partner in september 2011
2008

Aanrader!

Elke en Jan
29-8-2008

Een prima hotel in het centrum van het leuke dorpje Kirchzarten. Omdat ze bij aankomst onze reservering niet snel konden vinden kregen we direct een upgrade naar een luxere kamer. Kamer was prima met minibar en grote badkamer. Ontbijt standaard maar alles lekker vers.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.