Hotel Schlegelhof

Kleine hotelsWeer vandaag15°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Schlegelhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Schlegelhof in het Nederlands

super

aliq
17-7-2010

Wij hebben hier een overnacht op doorreis naar zuid-Frankrijk met ons kind (2 jaar).

Het was helemaal top. Erg vriendelijke bediening, superlekker eten en een heerlijke hoteltuin waar we in de avond hebben gegeten.

Wij hebben de zolderkamer geboekt. Deze was zeer ruim, geheel nieuwe inrichting, prachtige badkamer en alles zeer schoon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlegelhof in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlegelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.