Hotel Landhotel Reckenberg

2 reviews over Hotel Landhotel Reckenberg in het Nederlands

Zeer gemoedelijk – Rustige locatie

Hugo
27-11-2009

Degelijk, gemoedelijk, middelgroot hotel op een zeer rustige locatie. Gelegen in het gehucht Reckenberg van de gemeente Stegen (op 4 kilometer van Kirchzarten); een ideale uitvalsbasis voor wandelingen in het Kandel- en Feldberggebied (Zwarte Woud); ook de historische Stad Freiburg is in een kwartiertje gemakkelijk te bereiken. De kamers zijn zeer mooi afgewerkt (vooral met hout) en voorzien van alle modern comfort (televisie, zithoek, telefoon, enz.); de badkamer is niet al te groot, maar wel praktisch van inrichting. De hotelier zelf en zijn personeel zijn bijzonder attent en hulpvaardig. Ontbijt: klein ontbijtbuffet, maar met ingrediënten van superieure kwaliteit. De meeste gasten kiezen voor dit hotel omwille van zijn schitterend restaurant; werkelijk een zeer creatieve en excellente keuken. Absoluut aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2009

Zeer gemoedelijk – Rustige locatie

Hugo
17-11-2009

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Reckenberg in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Reckenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.