Camping Kirchzarten

Camping Kirchzarten
8,4

12 tips over Camping Kirchzarten

M.Determann, 17-8-2014
Een jeugdhonk voor oudere kinderen waar ze met elkaar kunnen chillen
leeveld, 9-8-2014
Waterval van Todnau. Rodelen Todnau, hoogste baan van Duitsland. Titisee bezocht is erg toeristisch. Freiburg is een leuk stadje dat de moeite waard is te bezoeken. Steinwasenpark Oberried bezocht. Leuk voor een halve middag. Hoogste top Feldberg per gondellift erg leuk. Lekker eten bij de pizzeria in het dorp. Erg genoten in het Europapark. Thermaalbad in Freiburg erg mooi en schoon.
Ursela Vogt, 3-8-2014
Schrambergen auto techniek museum. Liefhebber van oude auto's en fietsen etc. kunnen daar mooi rond kijken. Tijdens regenachtige dag gedaan. Ook was er een museum van particulieren denken wij, met allemaal duurdere auto's zoals Porche, Lambourgin, als oude race auto's en VW kevers zoals de echte Herbie van de film. Ook Cadillacs etc te zien.

Monique de Lange, 21-7-2014
Eten in het Spritzenhaus, wandelen op de Feldberg, Wutachschlucht (watervallen)
pamolire, 9-1-2014

Kijk eens op www.puntjes.de.

Veel informatie om te doen in het zwarte woud.

Anke, 13-8-2013

Rodelbahn in Todtnau

Gondel Sesselbahn

Liezehoogveld@gmail.com, 29-7-2013
Met de trein naar titisee, heerlijk truttig maar wel leuk met heksjes en koekoeksklokken en bratwurst en afrikaantjes in de bloembakken.
IJsselmuiden, 20-7-2013
Beslist doen: Ravennaschlucht. Neem op de 31 richting Titisee de afslag Ravennaschlucht. Prachtige wandeling bergop langs beek. Tot terras en dan weer lekker terug naar beneden. Ook Staufen is even moeite waard.
Jociii, 21-10-2012
Kies een hoger gelegen staanplaats uit.
Jetty, 5-9-2012
We zijn een dagje naar Schaffhausen over de grens geweest. Zeer indrukwekkend.