Camping Kirchzarten

Weer vandaag1°-6°
Camping Kirchzarten
8,4

Omschrijving
Wie houdt van gezellig kamperen, moet zeker eens naar Camping Kirchzarten (Duitsland). Hier vind je een mix van nationaliteiten en de staanplaatsen zijn gezellig opgezet, waardoor je makkelijk contact maakt. Het sanitair is heel schoon en de animatie uitgebreid. Je zit midden in bosrijk Zuid-Duitsland en het dorpje Kirchzarten ligt op loopafstand.

162 reviews over Camping Kirchzarten in het Nederlands

jan westerhof,
31-10-2018

Prachtig mooie en gezellige camping

de plekken voor en in het midden zijn wat hutje mutje en dicht op elkaar achterin is dit een stuk beter en met het mooie uitzicht op de bergen.

Sanitair was perfect en er werd een hele dag hard gewerkt om dit zo te houden

In omgeving is zeer veel te doen en met de gratis konuskaart kun je ideeal vrij reizen in het zwarte woud.

Ook het zwembad was ideeal en schoon en genoeg te doen

Voor ons een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

Nooit meer

Fam diederen,
25-10-2018

Niet meer klantvriendelijk sinds de zoon het heeft over genomen.

Geen activiteiten meer zoals vroeger bv s’avonds muziek.

Voor kinderen boven de 12 jaar is er helemaal niks te doen.ze worden overal weg gejaagd zowel op de camping als in het dorp. We zijn al jaren aan het vragen voor accomodatie maar ze kunnen er niks aan doen. Dit jaar werd overal de politie voor gebeld. Als een groep kinderen bij elkaar stond werden ze al weg gejaagd.

Ik heb er veel leuke jaren gehad maar het werd ieder jaar minder. De camping gaat snel achter uit.in het zwembad mag je niet spatteren want dan worden de oude mensen boos.De badmeester fluit de hele dag door dat je er knetter gek van word maar dat is de ene dag wat meer als de andere dit ligt aan de badmeester.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping

J.Roelofs,
7-9-2018

Nette goed onderhouden camping. Mooie moderne ruime en schone sanitair. Vriendelijke receptie. Centraal gelegen . Gratis toegang tot openbaar zwembad wat pal aan ingang camping ligt .leuk dorpje op loopafstand waar voldoende inkoop mogelijkheden zijn. Startpunt van meerdere MTB routes.

Gereisd met partner in augustus 2018

Teleurstellend

Sandra Carpentier,
7-9-2018

Wij hadden 1 nacht gereserveerd op deze camping. Bij aankomst werden wij vriendelijk onthaald en werd ons een plaats aangewezen. Toen we bij deze plaats aankwamen stond er een auto met aanhangwagen van een vaste gast. De eigenaar was nergens te bespeuren. Dan hebben we maar zelf voorgesteld aan het onthaal om iets verder op een andere "vrije" plaats onze caravan te plaatsen. We stonden tussen allemaal vaste verouderde caravans. Ok, we bleven maar 1 nacht maar we hadden de intentie om in de toekomst daar nog terug te komen als de camping ons beviel. Het sanitairgebouw was wel super en heel proper. De eetmogelijkheden op de camping zijn niet uitgebreid.

Het restaurant is basic maar goed.

Kortom, omwille van slordige indruk en het wirwar van plaatsen, geen camping voor ons.

Gereisd met partner in september 2018

Goed gelegen in Schwarzwald

Luc Lybaert,
3-9-2018

Plaatsen kort bij elkaar. Fantastisch sanitair en leuk zwembad. Resto kan beter.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goede , nette camping

1-9-2018

Goede , nette camping. sanitair heel mooi en schoon ( net nieuw). leuk openbaar zwembad direct bij ingang camping (gratis). goede centrale ligging voor veel leuke uitjes.

Gereisd anders in augustus 2018

Geen camping voor gezinnen met kids <4

Nicole,
22-8-2018

Sanitair is super schoon. Hulde aan de schoonmaak(st)ers! Huurcaravan was netjes en schoon . Vloer in de voortent zakte wat door in de keuken. Slechts 2 pitten om te koken. Wel een Senseo, waterkoker en broodrooster.

Ga niet naar deze camping voor je rust.

Er is tot laat in de avond veel lawaai van (ook jonge) kinderen die over de camping rennen en vliegen. Ouders lijken de kinderen nauwelijks te corrigeren. Het zou om 22.30 rustig moeten zijn, maar dat is in de 12 dagen dat wij hier waren nauwelijks voorgekomen.

Bingo is tot 22.15 uur met veel lawaai.

De meeste huurcaravans staan vooraan op de camping direct achter de animatie. Niet heel fijn als je jonge kinderen hebt die optijd naar bed gaan.

Wij moesten elke avond wandelen om ons kind in slaap te krijgen omdat ze door t vele lawaai niet kon slapen.

Ook de campinggasten (volwassenen) hebben veel lawaai. (Gezellig bij elkaar wat drinken tot in de late uurtjes. )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

duur voor het gebodene

Prima verblijf gehad

Marjo,
19-8-2018

Gezellig en relaxt verblijf gehad....doordat we al gelezen hadden over de krappe plekken en de SBS gezelligheid, stel je je erop in...krappe plekken is waar..maar dat niet als lastig ervaren..de auto op de parkeerplaats gezet zodat we iets ruimer konden zitten ..de camping is te omschrijven als gezellig en levendig op een positieve manier..overal waren mensen spelletjes aan het spelen..gezellig badmintonnen of inderdaad aan het borrelen..ook vele nationaliteiten..Italianen, Duitsers, Engelse Spanjaarden, Belgen en natuurlijk Nederlanders..ook positief kinderen van 0 tot 18 jaar..ondanks de beperkte animatie vermaakte iedereen zich..wij vonden het fijn dat je van de camping zo naar het dorpje kon lopen..ook veke activiteiten mogelijk in de omgeving..

Nooit meer

Tom,
18-8-2018

Veel Nederlanders die klieken en lallen, de gezelligheid die hier vroeger wel was is verdwenen !,jeugd die uit verveling de boel sloopt. .. regelmatig politie op de camping

Plaatsen zijn klein armoedig en rommelig .

Personeel doet erg haar best! ,jammer heerlijke jeugd hier gehad maar kom hier nooit meer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kirchzarten in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kirchzarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.