Géén boekingskosten

Camping Kirchzarten

DuitslandBaden-WürttembergKirchzarten

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kirchzarten voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 279 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 279 reviews
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Wie houdt van gezellig kamperen, moet zeker eens naar Camping Kirchzarten (Duitsland). Hier vind je een mix van nationaliteiten en de staanplaatsen zijn gezellig opgezet, waardoor je makkelijk contact maakt. Het sanitair is heel schoon en de animatie uitgebreid. Je zit midden in bosrijk Zuid-Duitsland en het dorpje Kirchzarten ligt op loopafstand.

282 Reviews over Kirchzarten

• 6Frank06-09-2021

Matig verblijf

Een week gestaan in augustus, onvriendelijk ontvangst. Geen welkom gehoord, tevens was de receptie al slecht telefonisch te bereiken. Plekken zijn heel dicht op elkaar. Hou je van je buren dan zit je hier goed. Ook veel vaste plekken die uitstralen dat de camping van hun is. Sanitair is top, dit tref je zelden zo netjes. Faciliteiten zijn er bijna niet, ze pronken (op de site)met het zwembad, maar deze is van de gemeente. In het zwembad is de sfeer 0 er word vooral gehamerd op wat er allemaal niet mag. Personeel heeft er geen zin in, en laat dit duidelijk merken. Al met al een leuke week gehad, maar we rijden de volgende keer door naar de Alpen waar je veel mooier staat.

• 10Eetgelegenheden
  • 6Anne30-07-2021

Nooit meer

Matige camping. Kleine plekken die niet van elkaar zijn afgescheiden. Sanitair was heel mooi en schoon. Winkel was goed. Speeltuin was matig, weinig toestellen en helaas met kiezelstenen als ondergrond.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Jan12-10-2020

Duur voor najaarsvakantie, weinig faciliteiten

Eind september reisde we naar Camping Kirchzarten maar helaas viel het enigszins tegen. Het ontvangst onvriendelijk en er werd verlangd dat we het staangeld vooraf betaalde. Vanwege de dreigingen van mogelijk beperking door corona liet men deze eis vallen en kwamen we tot een compromis. Vonden de camping eind september niet meer dan 3 sterren waard. De winkel is maar tot 10:00 uur open, het restaurant en terras opende pas om 16:00 uur en het zwemcomplex dat naast de camping ligt is in deze tijd gesloten. Blijft er van de 5 sterren camping alleen een comfortabel sanitair gebouw over. Dit was heel ruim opgezet en heerlijk verwarmd. Er staan veel grote bomen op de camping en wij hadden de pech dat we onder deze bomen terecht kwamen waardoor we ons hele verblijf geen zon op de plaats hadden. Prijs was 34,60 per nacht. Jammer dat er geen ACSI/CKE actie zijn. Wellicht in de zomer een mooie camping met faciliteiten maar niet in sept/okt

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Mv15-08-2020

Tegenvaller

Wij hadden gevraagd om een plek met schaduw. Bij aankomst in de hittegolf bleek dit er helemaal niet te zijn. Bij de receptie gevraagd om een andere plek maar dit kan niet omdat iedereen van te voren een plaats reserveert. Plaatsen zijn klein en je staat dicht op elkaar met weinig privacy. Hierdoor oogt de camping rommelig. Sanitair is voldoende en schoon. Je moet een mondkapje (coronatijd) op in het toiletgebouw. Omgeving is mooi maar de camping was voor ons niet zoveel sterren waardig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9A.v.dB15-08-2020

Nette en gezellige camping.

De camping is netjes en verzorgd. Helaas was het naastgelegen zwembad gesloten, maar dat is begrijpelijk. Sanitair gebouw is goed verzorgd en netjes. Genderneutraal ingericht en erg ruim. Het restaurant op de camping is goed en bezorgt ook op de plaats. Vanaf de camping zijn veel uitstapjes mogelijk.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Ingrid11-08-2020

Prima camping maar let op waar je staat...!

Rustige camping maar let op waar je gaat staan. Afval punt ligt in het midden aan de rand vd camping en daar stonden wij vlak naast. Bespreek of ga niet staan rond plek 270, daar stinkt het verschrikkelijk. Een medewerker vd camping zei dat dit volgend jaar een andere plek zou krijgen maar dan aan het begin vd camping, wat ons trouwens ook geen goed idee lijkt. Dit moet buiten de camping staan!! Sanitair wordt goed schoon gemaakt en na 23u is het rustig. Helaas was het zwembad dicht ivm Corona. Zag er wel mooi uit. Animatie moet je voor aanmelden en is minimaal. Veel activiteiten in de buurt gedaan en we hebben de auto laten staan en gebruik gemaakt vd gratis bus/trein kaart. Trein is ongeveer 10 min lopen, top geregeld en nooit in de file staan. Prachtige omgeving. Dorpje op loop afstand.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5Familie08-08-2020

Matige camping, super omgeving

De omgeving is echt super mooi!! We hebben veel gezien en gedaan! Steinwasenpark erg leuk, wel druk. Aanrader is het badeparadies! Freiburg is een hele leuke stad. De titisee en schluchsee zorgden voor de verkoeling. De camping was niet heel erg bijzonder. Het was netjes en schoon. De animatie was heel mager (Misschien door corona), het speeltuintje was prima maar erg verouderd. Er ontbrak ook een voetbalveld. Het buitenbad (Wat nu gesloten was) zag er wel goed uit. We misten ook een gezellig terras.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Richard14-07-2020

Camping ligt in een mooie streek geen zwembad

Camping ligt in een mooie streek en moet het wel hebben van het gemeentezwembad. Voor kinderen vanaf 11 jaar is er verder weinig vertier. Wilde dit jaar, 2020, weer gaan. Werden eerst geconfronteerd met een mail in januari dat we vooraf de gehele reissom moesten betalen. Daarnaast kregen we recent een mail dat ze geen extra toeslag in rekening zouden brengen voor de hygiëne maatregelen ivm Corona omdat het zwembad dicht is. Volgens hun mail, de camping, geldt dit voor de gehele provincie. Dit is niet correct, de meeste zwembaden in deze duitse deelstaat zijn gewoon open. Ik bezoek deze camping al vanaf mijn jeugd (. 40 jaar) en helaas moet ik bemerken dat het de afgelopen jaren qua sfeer en hygiëne fors minder wordt.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10-08-07-2020

schoon toilet gebouw. Altijd warm water. Niet roemger in de nacht Jammer dat het zwembad gesloten was

• 8Fam. Lammie26-09-2019

Kleine plekken, druk maar schoon en een mooie omge

Het is een schone camping in een leuk dorp. Vriendelijke receptie. De plaatsen zijn klein en tussen vooral grote kampeerauto’s en caravans.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar