Camping Kirchzarten

Anders

Prima camping

J.Roelofs
7-9-2018

Nette goed onderhouden camping. Mooie moderne ruime en schone sanitair. Vriendelijke receptie. Centraal gelegen . Gratis toegang tot openbaar zwembad wat pal aan ingang camping ligt .leuk dorpje op loopafstand waar voldoende inkoop mogelijkheden zijn. Startpunt van meerdere MTB routes.

Teleurstellend

Sandra Carpentier
7-9-2018

Wij hadden 1 nacht gereserveerd op deze camping. Bij aankomst werden wij vriendelijk onthaald en werd ons een plaats aangewezen. Toen we bij deze plaats aankwamen stond er een auto met aanhangwagen van een vaste gast. De eigenaar was nergens te bespeuren. Dan hebben we maar zelf voorgesteld aan het onthaal om iets verder op een andere "vrije" plaats onze caravan te plaatsen. We stonden tussen allemaal vaste verouderde caravans. Ok, we bleven maar 1 nacht maar we hadden de intentie om in de toekomst daar nog terug te komen als de camping ons beviel. Het sanitairgebouw was wel super en heel proper. De eetmogelijkheden op de camping zijn niet uitgebreid.

Het restaurant is basic maar goed.

Kortom, omwille van slordige indruk en het wirwar van plaatsen, geen camping voor ons.

Goed gelegen in Schwarzwald

Luc Lybaert
3-9-2018

Plaatsen kort bij elkaar. Fantastisch sanitair en leuk zwembad. Resto kan beter.

Goede , nette camping

1-9-2018

Goede , nette camping. sanitair heel mooi en schoon ( net nieuw). leuk openbaar zwembad direct bij ingang camping (gratis). goede centrale ligging voor veel leuke uitjes.

Geen camping voor gezinnen met kids <4

Nicole
    22-8-2018

Sanitair is super schoon. Hulde aan de schoonmaak(st)ers! Huurcaravan was netjes en schoon . Vloer in de voortent zakte wat door in de keuken. Slechts 2 pitten om te koken. Wel een Senseo, waterkoker en broodrooster.

Ga niet naar deze camping voor je rust.

Er is tot laat in de avond veel lawaai van (ook jonge) kinderen die over de camping rennen en vliegen. Ouders lijken de kinderen nauwelijks te corrigeren. Het zou om 22.30 rustig moeten zijn, maar dat is in de 12 dagen dat wij hier waren nauwelijks voorgekomen.

Bingo is tot 22.15 uur met veel lawaai.

De meeste huurcaravans staan vooraan op de camping direct achter de animatie. Niet heel fijn als je jonge kinderen hebt die optijd naar bed gaan.

Wij moesten elke avond wandelen om ons kind in slaap te krijgen omdat ze door t vele lawaai niet kon slapen.

Ook de campinggasten (volwassenen) hebben veel lawaai. (Gezellig bij elkaar wat drinken tot in de late uurtjes. )

matig

duur voor het gebodene

Prima verblijf gehad

Marjo
    19-8-2018

Gezellig en relaxt verblijf gehad....doordat we al gelezen hadden over de krappe plekken en de SBS gezelligheid, stel je je erop in...krappe plekken is waar..maar dat niet als lastig ervaren..de auto op de parkeerplaats gezet zodat we iets ruimer konden zitten ..de camping is te omschrijven als gezellig en levendig op een positieve manier..overal waren mensen spelletjes aan het spelen..gezellig badmintonnen of inderdaad aan het borrelen..ook vele nationaliteiten..Italianen, Duitsers, Engelse Spanjaarden, Belgen en natuurlijk Nederlanders..ook positief kinderen van 0 tot 18 jaar..ondanks de beperkte animatie vermaakte iedereen zich..wij vonden het fijn dat je van de camping zo naar het dorpje kon lopen..ook veke activiteiten mogelijk in de omgeving..

Nooit meer

Tom
    18-8-2018

Veel Nederlanders die klieken en lallen, de gezelligheid die hier vroeger wel was is verdwenen !,jeugd die uit verveling de boel sloopt. .. regelmatig politie op de camping

Plaatsen zijn klein armoedig en rommelig .

Personeel doet erg haar best! ,jammer heerlijke jeugd hier gehad maar kom hier nooit meer terug

Erg teleurgesteld

Judith
    16-8-2018

Vijf sterren voor het sanitair, maar verder waren wij erg teleurgesteld over deze camping. Veel te druk. Alles staat "hutje mutje" en de plaatsen zijn over het algemeen veel te klein (wat overigens eerst wel grotere plaatsen waren volgens vrienden die hier al eerder zijn geweest). Er wordt zelfs toegestaan dat er een soort kampement wordt opgezet zodat de rest van het "straatje" tegen de achterkant van deze mensen aan zit te kijken.

Verder erg rumoerig, doordat jongeren volop hun gang kunnen gaan zonder dat ouders ze aanpakken. Wellicht ook veroorzaakt door de grote groepen vaste gasten die hier al jaren komen.

Fijn zwembad naast de camping, maar soms erg druk (vooral de weekenden), omdat er ook lokale mensen gebruik van mogen maken.

Omgeving echt super mooi en ideaal dat openbaar vervoer gratis is!

Hele mooie omgeving, camping wat te massaal.

Anoniem
    14-8-2018

Er is ontzettend veel te doen in de omgeving.Aanraders zijn Steinwasenpark, Freiburg,Stauinlangsbahn of gewoon even het stadje in.Als je op de camping staat kan je gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad wat erg leuk is.

Mooi sanitair en het restaurant op de camping echt een aanrader!!Wel een hele grote en soms drukke camping.Plekjes wat krap en soms wat luidruchtig. Voor de omgeving zeker nog een keertje terug maar of we dan voor dezelfde camping gaan?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kirchzarten in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kirchzarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.