Camping Kirchzarten

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie, fijne en nette camping

Lotte en Berrie
19-7-2018

Alleerst vind ik de vorige 2 reviews zwaar negatief en overdreven. Wat doen die mensen op een camping, vraag ik me af?! Ik ben als kind hier geweest en toen was het al leuk. Nu 30 jaar later nog steeds. Sommige plaatsen zijn inderdaad niet zo groot, maar als je net wat meer betaald heb je een ruime plaats van rond de 100m2. (Sowieso plaats 394 t/m 506). Idd veel bomen zijn Lindenbomen die wat plak afgeven, maar er zijn echt ergere dingen in het leven!! En je hebt in ieder geval schaduw. Zwembad is van gemeente, waar je gratis gebruik van kunt maken met bandje om je pols. Meerdere keren per dag leuke animatie, en alleen het shirt schilderen en Bingo kost geld. Grote Aldi en InterSport aan het einde van het centrum van Kirchzarten. Sanitair (zonder muntjes) en campingwinkeltje zijn netjes en fijn. Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving.

we hebben een leuke tijd gehad ,we zijn tevreden met alles op de camping

Zou zo weer gaan

Ben Herink
    11-5-2018

Het was een prima camping.

Er was totaal niets op aan te merken.

Grote ruime plaats en prima schoon sanitaire.

schoon, gezellig, profesioneel maar niet voor ons

Hanneke en Ivo
    5-3-2018

als je van "sbs6 gezelligheid" houdt dan is dit een top camping! Superschoon sanitair, leuke animatie en erg professioneel en vriendelijk personeel. Je moet het wel echt treffen met je kampeerplek want sta je in het laatste laantje (waar wij -gelukkig- stonden) dan heb je uitzicht op de bergen en relatief weinig overlast, maar sta je op het middenveld waar de meesten staan dan staan de kratten bier opgestapeld naast iedere tent en houden de buren met een grote groep feest tot diep in de nacht. Ook (kleine) kinderen rausen tot laat over de camping, dat kan storend zijn als je zelf van wat meer rust houdt. Het dorpje is vlakbij waar je heerlijk en betaalbaar kan eten en ook met de treinkaart is er vanalles te ondernemen. Voor ons een te drukke camping maar voor anderen wellicht een geweldige plek, qua organisatie niets aan te merken die was super!

Leuke camping

Karin
    24-2-2018

Leuke camping zonde van de regen en kou tijdens de eerste 5 dagen van onze vakantie. Veel te zien in de omgeving en gratis openbaar vervoer erg handig voor een dagje Titisee of

Freiburg. Campingplek voldoende voor onze vouwwagen, stonden in het laatste laantje van de camping

Voor herhaling vatbaar

Mw Straathof
    13-1-2018

Camping staat vlak bij dorp. Daar zijn diverse supermarkten en restaurants. Voor oudere kinderen is er op de camping niet veel te doen. Mooi wandelgebied. Gratis ov met schwarzwaldkaart. Europa park in de buurt zeker een aanrader.

Sanitair word goed schoon gehouden en altijd wel plek om te douchen en af te wassen.

Je kon veel doen en een erg gezellig dorp.

Bas Straathof
    13-1-2018

Het dorp was 2 minuten lopen met meerdere supermarkten en was erg gezellig. Er is in de omgeving veel te doen. Sanitair was goed schoon en personeel erg vriendelijk. Op de camping werkten ook Nederlanders dat is handig voor communicatie. Zwembad was erg druk maar wel groot. Je kreeg een kaart waarmee je gratis met het openbaar vervoer kon reizen. Prima camping!

Heerlijk genoten

30-8-2017

Heerlijk genoten. We hebben 15 leuke dagen gehad. Mooie camping. Prachtige caravan en prachtig zwembad. Volop genoten

Leuke camping, mooie natuur / omgeving

Vakantieganger
      19-8-2017

In het hoogseizoen een hollandse camping. (Hier zit niet iedereen op te wachten) Animatie voor oudere jeugd niet voor handen; die gaan dus buiten de camping op zoek naar amusement. Al dan niet met overlast gepaard. Te weinig toiletten voor het aantal gasten, want men stond wel eens vaker in de rij. En er zijn toch altijd mensen bij die er een zooi van weten te maken, hoe goed men ook poetst.

Maar voor de rest is het zeker de moeite waard.

goed fijne ontvangst

13-8-2017

goed fijne ontvangst. schoon sanitair. goed zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kirchzarten in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kirchzarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kirchzarten scoort een 8.39 uit 10 op basis van 220 reviews.