Camping Kirchzarten

8,3

162 reviews over Camping Kirchzarten in het Nederlands

jan westerhof
31-10-2018

Prachtig mooie en gezellige camping

de plekken voor en in het midden zijn wat hutje mutje en dicht op elkaar achterin is dit een stuk beter en met het mooie uitzicht op de bergen.

Sanitair was perfect en er werd een hele dag hard gewerkt om dit zo te houden

In omgeving is zeer veel te doen en met de gratis konuskaart kun je ideeal vrij reizen in het zwarte woud.

Ook het zwembad was ideeal en schoon en genoeg te doen

Voor ons een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

Nooit meer

Fam diederen
25-10-2018

Niet meer klantvriendelijk sinds de zoon het heeft over genomen.

Geen activiteiten meer zoals vroeger bv s’avonds muziek.

Voor kinderen boven de 12 jaar is er helemaal niks te doen.ze worden overal weg gejaagd zowel op de camping als in het dorp. We zijn al jaren aan het vragen voor accomodatie maar ze kunnen er niks aan doen. Dit jaar werd overal de politie voor gebeld. Als een groep kinderen bij elkaar stond werden ze al weg gejaagd.

Ik heb er veel leuke jaren gehad maar het werd ieder jaar minder. De camping gaat snel achter uit.in het zwembad mag je niet spatteren want dan worden de oude mensen boos.De badmeester fluit de hele dag door dat je er knetter gek van word maar dat is de ene dag wat meer als de andere dit ligt aan de badmeester.

Prima camping

J.Roelofs
7-9-2018

Nette goed onderhouden camping. Mooie moderne ruime en schone sanitair. Vriendelijke receptie. Centraal gelegen . Gratis toegang tot openbaar zwembad wat pal aan ingang camping ligt .leuk dorpje op loopafstand waar voldoende inkoop mogelijkheden zijn. Startpunt van meerdere MTB routes.

Teleurstellend

Sandra Carpentier