Hotel Fortuna

Kleine hotelsWeer vandaag13°1°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Fortuna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fortuna in het Nederlands

Centraal gelegen degelijk hotel

WJS,
17-2-2019

Aan de 'winkelstraat' van Kirchzarten gelegen degelijk hotel. Ondanks de centrale ligging is het rustig genoeg om 's nachts het raam open te zetten. Het bed is goed evenals de badkamer. Bij het ontbijt is er voldoende keuze uit verse broodjes, brood, beleg, yoghurt en fruit. Op zich is dat in orde, maar er zit verder geen variatie in of iets verrassends.

Verbleven op basis van halfpension. Iedere dag keuze uit 3 menu's (dagsoep, hoofdgerecht en nagerecht). Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel gewoon lekkere, degelijke kost.

Kirchzarten is min of meer een buitenwijk van Freiburg (10 km) en daardoor mist het plaatsje sfeer. Het is een echt woondorp met weinig traditionele gebouwen. In het centrum zijn wat winkels en eetgelegenheden te vinden.

Vanuit Kirchzarten is Freiburg gemakkelijk te bereiken zowel per auto als openbaar vervoer. Ook het skigebied van de Feldberg is goed bereikbaar.

Gereisd zakelijk in februari 2019

Prima hotel

Klaas Werkman
27-7-2010

Een zeer goed hotel, midden in de plaats Kirchzarten. Ruime kamer, met uitstekend bed en badkamer. Prima ontbijt. Vriendelijke gastvrouw. Echte aanrader

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortuna in Kirchzarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.