Hotel Rössle

Kleine hotelsWeer vandaag19°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Rössle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rössle in het Nederlands

Fijn rustpunt op doorreis

ellenenmartijn
10-8-2014

Hotel is makkelijker bereikbaar vanaf snelweg naar Oostenrijk. Vriendelijk ontvangen. Kamer was fris en modern. In de gezellige tuin lekker gegeten en gedronken van gevarieerde kaart. Ontbijt ook prima in orde, mijn thermoskan werd gevuld met hete thee voor onderweg. Niks van omgeving gezien, het was voor ons echt een tussenstop.

Stijlvol en sfeervol hotel

RuudB
10-8-2012

Heerlijk Gedineerd in de tuin, vriendelijke mensen en stijlvolle familiekamer, mooie moderne kunst in hotel, kamers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rössle in Kirchheim unter Teck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rössle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.