Hotel Garni Illertal

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Illertal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni Illertal in het Nederlands

nooit meer, wat een trieste bedoening

danplugge
22-7-2011

Bij aankomst was er niemand, deur op slot. Gebeld met een nummer dat we bij ons hadden. Ze had ons nog niet zo vroeg (15.15 uur) verwacht. Stond niets over in reservering. Na 5 minuten kwam een mevrouw, gaf ons een sleutel en voordeursleutel en verdween weer. Een sombere verouderde maar wel schone kamer met een goed bed. De bruine badkamer had een verlichting als een schemerlampje met een bad. TV had de grootte van een postzegel. Ontbijt was wel goed maar de mevrouw van gisteren straalde geen gastvrijheid uit. Hotel ligt tegenover een stationnetje dat meer weg heeft van een keet. Naast het hotel een kerk dat elk kwartier sloeg. Gelukkig was het tussen 10 uur en 6 uur 's morgens stil maar om 6 uur in je vakantie gewekt worden is niet prettig. Gelukkig waren we hier maar voor 1 nacht anders waren we niet gebleven. Dinsdag is het Ruhetag. We vonden in het dorpje wel een restaurant dat geopend was en een ijssalon. Leek een industriestad. Snap positieve resenties op andere sites niet.

nooit meer, wat een trieste bedoening

Els
22-7-2011

Bij aankomst was er niemand, deur op slot. Gebeld... ze hadden ons nog niet zo vroeg (15.15 uur) verwacht terwijl op reserveringsformulier niets stond over aankomsttijd. Na 5 minuten een mevrouw die de deur opendeed, ons een sleutel gaf en weer vertrok. Een sombere maar wel schone kamer die aan renovatie toe was, licht in de bruine badkamer was nog minder dan van een schemerlampje. Bad was wel lekker. TV als een postzegel. Ontbijt was goed. Dinsdag is Ruhetag, wel in het dorpje restaurantje gevonden. Hotel lag tegenover een stationnetje dat meer weg had van een keet dan een station, ongezellig. Naast het hotel een kerk die elk kwartier sloeg. Gelukkig was het na 10 uur tot 6 uur smorgens stil. Maar om 6 uur wakker worden door klokgelui is niet prettig tijdens je vakantie. Altenstadt zelf lijkt meer op een industriestadje, Gelukkig waren we hier maar voor 1 nacht, anders waren we echt niet langer gebleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Illertal in Kirchberg an der Iller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Illertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.