Hotel Seehotel

3 reviews over Hotel Seehotel in het Nederlands

Seehotel, een prachtig hotel

Aad
9-9-2013

Een overnachting op de doorreis naar Geneve. Weer Seehotel Die Ente daarvoor uitgekozen. Weer prima ervaringen. Prijs-kwaliteitsverhouding ligt een beetje scheef. Zou iets goedkoper moeten. Maar we komen er zeker terug. Nu waren onze honden ook weer welkom.

Geweldig hotel

Aad
14-8-2010

Voordat we boekten, moest het hotel aan een paar eisen voldoen: onze hond moest er welkom zijn en het moest "buiten" gelegen zijn. Nou, aan beide eisen voldeed het hotel. Onze hond was meer dan welkom, buiten was volop gelegenheid om haar uit te laten en lekker te wandelen. Vriendelijk personeel en een mooie, complete, schone kamer maakte alles "af". Jammer was wel dat het er zo druk was, dat er voor ons geen plaatsje in de eetzaal was. Alternatieven werden aangeboden en voor ons werd elders gereserveerd. Als we weer met onze hond naar een show in die buurt moeten zijn, boeken we er zeker weer!

Leuk voor een kort verblijf

Cindy
20-8-2009

We zijn hier op doorreis naar Zwitserland een nacht geweest. Het is een net uitziend hotel. Met veel trappen en weinig liften. (Daar komt verandering in, ze zijn volop aan het verbouwen.) Daar heb je overdag dan ook "last" van. Je hebt uitzicht over een klein meer en je zit vlakbij een mooi natuurgebied aan de Rijn. Personeel is heel vriendelijk. Eten is zowel 's avonds als 's ochtends goed. (Het is wel wat chique, en dat is met een peuter niet zo handig)Een ruim voldoende wat ons betreft. Je kunt hier best een paar nachten vertoeven

We hebben een aantal aanbieders voor Seehotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seehotel in Ketsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seehotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.