Hotel Schieble

Kleine hotelsWeer vandaag18°8°
Hotel Schieble

We hebben een aantal aanbieders voor Schieble voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schieble in het Nederlands

Met oudere kinderen

Ruime nette kamer, goed ontbijt.

Nicole
1-8-2014

Familie hotel. Zeer ruime mooie kamer. We hadden de 4 persoonskamer kinderen lagen goed en wij ook. Goede douche. Lekker ontbijt met yoghurt, broodjes, fruit, diverse kazen, zoet en vleeswaren. Slechts 10 minuten van europapark. Parkeren naast hotel. Wij kwamen om 23 uur en dat was geen probleem. Kamer wel warm, maar verder top. We onthouden het als doorreishotel richting zuiden.

Perfect hotel

Daane
7-8-2009

Dit hotel is perfeckt:

Zeer Schoon,komfortabel en netjes.

Goed ontbijt (zeer uitgebreid),fijne en vriendelijke bediening

Wij waren met 9 personen,en hadden 3 ,3 persoons kamers.

Deze waren ruim en de badkamer is zeer lux en schoon.

Ook de bedden zijn goed.

Kortom zeer goed en goede ligging tgv het Europapark in Rust

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schieble in Kenzingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schieble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.