Hotel Hirsch

Weer vandaag1°-2°
Hotel Hirsch
7,9

Laatste review

We zijn hier 1 nacht geweest op doorreis met een groep.

Kamers in orde. Het eten ook goed alleen de bediening was niet berekend op 2 bussen als eters. Sommige van de bediening wisten echt niet wat te doen daardoor was het chaotisch en duurde het (te) lang.

Kenmerken

8 reviews over Hotel Hirsch in het Nederlands

Goed voor een overnachting

Rein,
19-3-2017

We zijn hier 1 nacht geweest op doorreis met een groep.

Eenvoudig

Leo Feijen
31-10-2016

Voor een overnachting tijdens een busreis hier verbleven. Ruime kamer voorzien van alle gemakken. Het eten was goed.

Mooie kamer en sanitair eten was ruim voldoende

Ger
11-8-2016

Wifi was volgens website gratis maar moesten er toch 5 euro voor betalen voor een week.

goed overnachtingshotel

Sjaak
28-6-2016

Goed schoon hotel voor 1 overnachting naar Noord Italië.

Wij waren hier met een busreis

Zwaar tegenvallend

MartieHermien
22-3-2016

Het was maar voor 1 nachtje, mag je niet veel eisen stellen. Maar ondanks dat het aanwezige personeel bereidwillig en vriendelijk was, viel het toch zwaar tegen. De maaltijden (diner en ontbijt) waren behoorlijk krap bemeten, werden er niet echt vol van. In ons bed, in een kleine kamer, stak een veer van de matras door het tijk heen, dat lag zeker niet lekker. Wij lagen aan de voorkant van het hotel en dat lag aan de doorgaande weg. Dus dat was met het raam dicht slapen.

niet getroffen

Lia
28-3-2015

zowel op heen- als terugreis een kamer op bovenste verdieping. 0p zich geen bezwaar, omdat we alleen een overnachtingskoffertje hadden.

Met het kamertje waren wij (80 en 73) niet echt blij. Een douchecel met douchebak met heel hoge instap, geen handgreep, geen badmatje en de vloer was betegeld met gladde tegels. Pal ernaast wc en wastafel. Dus niet douchen voor ons, levensgevaarlijk, zowel bij het instappen van de douchecabine als bij het uitstappen. Jammer, wij hadden de verkeerde kamer, bovendien ook nog aan de voorkant, dus veel straatverkeer

Fantastisch hotel, zeer aan te bevelen

Jan Mo0lenaar
11-9-2013

Mooie accommodatie voor onze terugreis naar Nederland, Ligt in een mooie rustige omgeving.Personeel is er zeer klantvriendelijk en erg klantgericht. Prachtige ruime kamer met mooie ruime badkamer met inloop douche.

Mooi restaurant met een warme gezellige uitstraling. Vlotte bediening.

nooit meer

emiel
15-7-2012

rommelig hotel ziet er oud uit van binnen

het eten is redelijk

het ont beit is matig

en de bedden zijn hard

We hebben een aantal aanbieders voor Hirsch voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirsch in Kehl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.