Hotel Maurer

Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Hotel Maurer
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Maurer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maurer in het Nederlands

Dit hotel heeft duidleijk betere tijden gekend.

Ontvangst was vriendelijk, maar zeer chaotisch. 2 x 3-persoons kamer gereserveerd, maar die waren ineens niet meer beschikbaar. Extra bedden werden profesorisch geregeld. Kamers wel ruim, maar oud en rommelig qua inventaris. Lift defect (al jaren zo te zien), verduisteringsschermen deels stuk en geen gordijnen.

Ergste was nog dat het in een zeer triette wijk van Karlsruhe ligt waar echt helemaal niet te beleven is. Volgens de mevrouw die het hotel runt, zouden er een aantal proima restaurants op loopafstand moeten zijn, maar deze bleken allemaal of gesloten op zaterdagavond, of al jaren dicht, of niet meer dan een veredelde snackbar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
D. Mattar, Geschäftsleitung, 4-2-2016
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir möchten Sie darüber informieren, dass das Hotel unter neuem Management steht. Die Einrichtung wurde komplett erneuert und der Aufzug funktioniert wieder. Wir würden uns freuen wenn Sie uns mal wieder besuchen würden, um sich selbst von der Veränderung zu überzeugen! Liebe Grüße, Ihr Hotel Maurer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maurer in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maurer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.