Hotel Kübler

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kübler voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kübler in het Nederlands

Prima hotel

Sjoerd
4-1-2014

Prima hotel,kamers zijn schoon maar wel gedateerd. Je moet ook erg veel lopen om ergens te komen in het hotel. Het is ook een echt doolhof. Verder wel erg aardig personeel en lekker eten.

Gereisd Zakelijk in Tue Nov 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer slecht vies hotel

Leontine
7-8-2011

Ik verblijf hier helaas 2 keer per jaar voor zaken..maar ik vind het een verschrikkelijk hotel..alles is heel raar. Degene die het hotel inricht is echt niet goed wijs..niks past bij elkaar. Bij het ontbijt heb ik al een paar keer beschimmeld brood aangetroffen. Het dekbed in mijn kamer is 1.50 lang en de bedden zijn 80 cm breed. Ik kan dus kiezen, of mijn tenen onder de dekens of mijn schouders. Met klachten doet dit hotel helaas niets. Het hotel is al 20 jaar aan het verbouwen en er staat dus al die tijd een hijskraan. Alleen de ligging is gunstig omdat het midden in het centrum ligt. Maar de kamers zijn zo gehorig dat je elkaars gesprekken kan volgen.

Gereisd Zakelijk in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kübler in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kübler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.