Hotel Ibis Budget Karlsruhe

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Karlsruhe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Karlsruhe in het Nederlands

Verrassend goed!

Jose
30-7-2014

Vriendelijke ontvangst, schone en prettige kamer en prima ontbijt! De omgeving en de buurt zijn niet bijzonder maar voor een overnachting op doorreis maakt dat niet uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Karlsruhe in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Karlsruhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.