Hotel Handelshof

2,3

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Handelshof in het Nederlands

als je echt niet anders kan..

chris Van Den Ouweland
29-4-2010

'badkamer' of 'douche' is een optie. eis dit, of je moet aan de wasbak. de douchekop zat met plastic tape aan de douchestang. je kan je gat niet draaien in de 'badkamer'.

organisatie loopt in 't honderd, ze komen de kamer binnenstormen om te zien of ze niet vrij is, zonder kloppen.

HIER KOM IK NIET MEER

Vera en Marc ANTWERPEN
3-7-2009

oud hotel met verschrikkelijke oude meubeltjes. bestaat uit 2 gebouwen allebei zonder lift.ontbijt eenvoudig.wifi(gratis) internetaansluiting werkt moeizaam! maar 2 autoparkingplaatsen voor het hotel of 250m verder een ondergrondse parking reserveren. 's nachts veel nachtlawaai van geburen. het enige pluspunt is dat het hotel gelegen is op 7min wandelen van de grootste winkelstraat van Karlsruhe.

HIER KOM IK NOOIT MEER TERUG

Vera en Marc ANTWERPEN-Belgie.
2-7-2009

Zeer oud hotel aangekleed met verschrikkelijk oude meubeltjes.Renovatie van het hotel wordt in 2011 aanbegonnen. Kamers verdeeld over 2 gebouwen zonder liften en veel trappen. wifi internetaansluiting is voorzien maar werkt niet naar behoren. parkingplaats voor het hotel voor 2 auto's anders naar ondergrondse parking 250meter verder. ontbijt pover maar voldoende.het enige pluspuntje is de ligging, 7min wandelen van de grootste winkelstraat van Karlsruhe.

hier kom ik niet meer wegens bovenvermelde en 's nachts geluidsoverlast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Handelshof in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Handelshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.