Hotel City Hotel Karlsruhe

HotelWeer vandaag30°16°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor City Hotel Karlsruhe voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel City Hotel Karlsruhe in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Standaard hotel.

., 10-2-2014

Een typisch hotel zoals wij van Ibis gewend zijn, er is eigenlijk gewoon niets te klagen, je voelt je altijd goed. Kunnen we alleen maar aanbevelen

Aardig hotel met top-locatie.

., 25-12-2013

Hotel met aardig personeel, goed ontbijt en een werkelijk perfecte locatie om Karlsruhe te verkennen en dat voor een kleine prijs.

Goed hotel voor alle behoeften.

., 27-10-2013

Al met al een zeer aanbevolen hotel voor korte reizen. De kamers zijn goed, de matrassen ook. Het ontbijt is uitgebreid, divers en de koffie smaakt! Het personeel is vriendelijk. De locatie is absoluut top om te gaan winkelen of een bezoek aan het kunstmuseum in de kunsthallen te brengen. Wij waren zeer tevreden.

Vriendelijke dames aan de receptie, schone en complete kamer met minibadkamer, schoon en groot genoeg ontbijtgebied en het ontbijt was zeer goed en er was genoeg. De auto kan je in de parkeergarage die ernaast ligt, parkeren (€5/24 uur). Tramhalte voor de deur, het station op 15 minuten lopen. Er ontbreekt niets, maar er is ook niets te veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hotel Karlsruhe in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hotel Karlsruhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Hotel Karlsruhe scoort een 7.56 uit 10 op basis van 4 reviews.