Hotel am Karlstor

Hotel am Karlstor
6,4

6 reviews over Hotel am Karlstor in het Nederlands

Beter dan ik na lezen van eerdere reviews dacht

Fam B
8-8-2018

Wij vonden het hotel goed bereikbaar en werden bij de receptie vriendelijk geholpen. De kamer was mooi. De badkamer wel wat klein met gammele douchedeuren. Wij hadden 2 kamers aan de achterkant 4e verdieping: geen geluidsoverlast. Wel was het warm. Geen airco, wel ventilator.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

nooit meer

Patrick
18-6-2017

onpersoonlijk, kille ontvangst, geen airco en om 05:30 rammel je je bed uit van de trambaan die langsloopt

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Goed hotel dicht bij centrum, trein bus en tram.

ReneBe
15-6-2016

Positief: Ligging was prima (centraal) . Personeel hulpvaardig. Kamers aan de achterzijde op de 4e verdieping (geen lawaai en stank zoals aan voorkant) verdienen de voorkeur. Behalve brood(jes) is het ontbijt prima. Buiten zonnewering.Kwaliteit brood(jes) bij ontbijt (slappe hap, lijkt wel in de magnetron ontdooit).

Negatief: Voorkant door kroeg beneden lawaaierig en er wordt buiten flink gerookt. Dat moet je merken in de kamers op de 1e verdieping aan de straatzijde. Er rijden trams langs, maar dat hoort bij de stad. Ondanks regel handdoeken alleen vervangen als ze op de vloer liggen kregen we toch in drie dagen drie keer schone!

Let op: Hotel am Karlstor werkt ook onder de naam Zi Hotel * Lounge. De laatste naam vind je op de gevel!

Gereisd Met partner in juni 2016

eens maar nooit weer

a.r
28-7-2011

Wij verbleven voor een overnachting in dit hotel. om te beginnen is parkeren erg lastig. In de nabijgelegen straten is amper plaats en het is tevens betaald parkeren (ma-za). Het hotel heeft wel aparte parkeerplaatsen maar deze dienen ruim van te voren gereserveerd te worden. Ook ligt het hotel in een buurt waar je liever niet alleen rondloopt! De receptie zit in het zelfde gebouwenblok als het hotel zelf. De receptie zit echter op de begane grond in een soort winkelruimte. Vervolgens dien je buitenom, via een andere ingang de lift (zeg gerust lift-JE) naar de vierde etage te nemen waar je in een lange (donkere) gang komt waaraan de hotelkamers zitten. De kamers zelf zijn qua inrichting prima (nieuwe meubels en prima bedden), alleen de vloeren en plafonds zijn vies/oud.

Het ontbijtbufet is buiten verwachting goed! Een keurige eetzaal (4e etage) en het ontbijt is best uitgebreid en netjes!

Gereisd Met partner in juli 2011

Verschrikkelijk

Marije
28-2-2011

Nooit meer, vreemde gastvrouw, vieze kamers en slecht ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011
Hotel am Karlstor, revenue manager, 2-7-2014

Sehr geehrter Gast,

wir nehmen die Rückmeldung unserer Kunden sehr ernst. Daher wurde unser Haus 2013 komplett renoviert und entspricht nicht mehr den von Ihnen beschriebenen Gegebenheiten. Wir wuerden uns freuen Sie uns in Zukunft besuchen und sich von unseren Leistungen überzeugen zu lassen ! Ihr Hotel am Karlstor Team

Veel geluidsoverlast en vieze kamers

N. van de Beek
10-8-2009

Dit hotel hadden we geboekt voor één overnachting voor de reis van Italië naar Nederland. Het ligt dicht bij het centrum van Karlsruhe, maar dat we een slapeloze nacht zouden hebben had ik niet verwacht. Voor het hotel loopt een trambaan waar constant een zeer luidruchtige tram tot diep in de nacht overheen rijdt. Over die zelfde trambaan komen ook ambulances met loeiende sirenes. Ook was het blijkbaar de looproute van vele dronken duitsers die uit het centrum kwamen. De kamer was op zich wel redelijk schoongemaakt, maar het tapijt was hobbelig en er zaten grote vlekken op waarvan ik niet wil weten hoe ze er op komen. Het stonk ook nog eens op de kamer, waardoor we dus noodgedwongen de ramen op een kier lieten 's nachts met alle geluidsoverlast van dien. Je moest ook buitenom naar de etage met kamers. Dit kon niet via de receptie, heel raar. Het ontbijt was daarentegen wel goed. Dit was eens maar nooit meer in dit hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Overige servicesGeldautomaat, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel am Karlstor in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel am Karlstor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.