Hotel Acora Karlsruhe

6 reviews over Hotel Acora Karlsruhe in het Nederlands

prijs/kwaliteit is zeer goed

ger
1-9-2013

Grote kamers (familiekamer) 2 slaapkamers, bad, keukentje en halletje. Alles schoon , 1 nacht voor doorreis, goede suggesties voor restaurants op loopafstand worden door hotel geleverd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Heel goed hotel

rivermersey
12-10-2012

Kamers zeer schoon, netjes, elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt, ontbijt uitgebreid en goed verzorgd. Vriendeljik personeel. Enige minpunt(je) is de trap in de dubbel-etage kamers, die is om-en-om en even wennen. (bij rechts stappen is links weg en vice versa)

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prima accommodatie

Fam. Vissers
7-6-2010

Wij hebben hier overnacht op de terugreis vanuit Italië. Wij hadden een kamer cq. appartement verdeeld over twee verdiepingen. De trap naar boven is geen aanrader voor kleine kinderen of ouderen. Buiten dat was de kamer prima; er was een zeer compleet keukentje, de bedden waren erg goed en de kamer was schoon. De parkeergarage was voor ons ook een uitkomst i.v.m. de bagage in onze auto. Wij komen hier vast nog 'ns terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

2008

Heel net hotel net buiten het centrum van Karlsruhe. Wij hebben er 1 nachtje geslapen op weg van Oostenrijk naar huis. Op de vierde verdieping liggen maisonettekamers, met een slaapkamer die via een smal trapje te bereiken is. Heel keurig allemaal, keukentje erbij met koffie en thee. Alleen die trap is een beetje eng met een kind op je arm.

Ontbijt was prima in orde. Voor het avondeten ligt een lijst met restaurants in de kamer, wij hebben in het restaurant tegenover het hotel gegeten. Normale Duitse kost, en heel goedkoop.

Op een kwartiertje lopen zit je midden in het centrum van Karlsruhe en het paleis. Parkeren kan in de bijbehorende parkeergarage, voor 6 euro per nacht. Je mag er alleen niet in met een auto op gas (hebben wij wel gedaan, want we zagen het te laat, maar in Duitsland schijnen ze daar nogal streng op te zijn).

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben dit weekend op de terugreis naar Nederland in dit hotel overnacht.Prima hotel,makkelijk te vinden,centrale ligging.Vlakbij een behoorlijk aantal restaurants,zodat er flink wat keuze w.b.t. het eten is.Wij kregen ook een maisonette kamer,klein maar netjes.Aan de receptie zijn tegen een schappelijke prijs snacks en drankjes te koop.Het ontbijt was perfect!

Gereisd Familie in maart 2008
2007

Op doorreis naar Italie hebben wij via weekendjeweg

familie Meindertsma
28-10-2007

Op doorreis naar Italie hebben wij via weekendjeweg.nl een hotelkamer voor 2 volwassenen en 1 kind geboekt (het hotel ligt op 10 minuten rijden van de snelweg en is met plattegrond gemakkelijk te vinden). Wij kregen een 2 kamerappartement op de bovenste verdieping: beneden 1 kamer (met opklapbed), een keukentje en een douche, boven 1 slaapkamer met 2-persoonsbed. Op beide kamers was een tv. Bij de receptie hoorden we dat het gebouw oorspronkelijk een appartementencomplex zou worden en dat tijdens de bouw besloten werd er een hotel van te maken (vandaar het keukentje). Veel appartementen worden voor een langere periode verhuurd met beperkte hotelservice. Het ontbijt was uitstekend. Alles is goed verzorgd en het personeel is vriendelijk. Volgende keer komen we hier zeker weer als we op doorreis zijn.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 28 2007 22:42:22 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acora Karlsruhe in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acora Karlsruhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.