Hotel ACHAT Plaza Karlsruhe

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Plaza Karlsruhe voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Hotel ACHAT Plaza Karlsruhe in het Nederlands

2008

Achat Hotel

R.Reedijk
21-6-2008

Simpel hotel, maar voor de prijs die we (2 volwassenen en 2 honden) via Expedia betaald hebben was het oké. Kamers waren netjes en schoon. Kleine badkamer maar ook goed schoon. Vanwege het warme weer hadden wij de ramen open en dat was behoorlijk rumoerig. Het pand erachter wordt waarschijnlijk bewoond door studenten/gastarbeiders(??). Parkeergarage (gratis) onder het hotel, maar voor de deur zijn ook rustige gratis parkeerplekken. Klein chinees terrasje (met restauarant) zit onder in het hotel. Geen gebruik gemaakt van enige faciliteiten, was puur als tussenstop ter overnachting.

Gereisd Met partner in mei 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACHAT Plaza Karlsruhe in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACHAT Plaza Karlsruhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.