Hotel Gasthof Zum Prinzen

Kleine hotelsWeer vandaag1°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Zum Prinzen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gasthof Zum Prinzen in het Nederlands

Erg fijn hotel

Mirjam,
29-7-2018

fijn hotel en mooie nieuwe kamers. Wij hadden een kamer met een regendouche. Op 500 meter afstand zit een erg leuke (natuur) speeltuin voor de kinderen, met waterpomp en dammetje waar je dmv het gepompte water een riviertje kunt creeeren, meerdere schommels en klim en glij toestellen. Ook kan je op 20 min afstand op een bobbaan, wat ook kan samen met kleinere kinderen (vanaf 3)

Het ontbijt was erg uitgebreid en netjes er kwam ons echt niks te kort. Echt een aanrader voor ieder, zeker ook voor mensen op doorreis want ze zijn erg aardig en meedenkend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima hotel

jbrouns
30-9-2009

Gasthof Zum Prinzen is een gezellig rustig hotel.

De kamers zijn netjes en ruim. Het eten is uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Zum Prinzen in Kappelrodeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Zum Prinzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.