Pension Schassberger am Ebnisee

Pension

4 reviews over Pension Schassberger am Ebnisee in het Nederlands

Leuk, maar beetje gedateerd hotel

corry.haan
22-6-2015

Prachtige ligging aan het meer, ruime kamer, goed ontbijt.

Gereisd Met partner in januari 2015
2008

matig

willy en marie-jose steegen
21-9-2008

Een matig hotel,maar dan ook voor een zeer matige prijs.Jammer dat men met deze toplocatie niet meer doet.Een grote bedenking,vriendelijkheid kost niets meer,maar daar hebben wij niet veel van gemerkt.Baas oke,maar de rest,????

Gereisd Met partner in september 2008

Leuk, voor een korte vakantie

Fam. Bastiaenssen - Belgie
18-8-2008

Wij verbleven van 11/08 tot 14/08 in dit pension. Het is een idyllisch plaatsje, ideaal om tot rust te komen. Indien je met kinderen reist is dit misschien niet de ideale plaats, buiten zwemmen en varen op het meer is er voor hen weinig te beleven. De speeltuin stelt niks voor. We hadden geen hotelkamer maar een appartement gehuurd, dit was verouderd maar voor de prijs (200 euro - halfpension - 4 pers.) kan je natuurlijk geen vijfsterren-hotelkamer verwachten! Handdoeken werden elke dag ververst, bedden gemaakt, badkamer gepoetst. Het ontbijt is uitgebreid, het avondeten is enkel de eerste avond tegengevallen, de volgende dagen kregen wij frietjes met stoofvlees en een lekkere barbecue à volonté, alle dranken tijdens het eten inbegrepen ! Voor ons was dit een geslaagde tussendoorvakantie !

Gereisd Familie in augustus 2008

prijskwaliteit...

Janne
13-7-2008

Prijskwaliteit! niet zo een duur hotel dus veel mag je er niet van verwachten. Er zijn grote honden zowel als in het restaurant als in de kamers toegelaten. En bovendien ligt er tapijt in de kamers. De ligging van het hotel is heeeel mooi vlak aan het meer. zeer Idylisch. Er zijn enkele dingen in omgeving te zien. Het eten is goedkope boel.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kantoor service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schassberger am Ebnisee in Kaisersbach-Am-Ebnisee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schassberger am Ebnisee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.