Appartement Rosengarten

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,5

1 review over Appartement Rosengarten in het Nederlands

Ruim appartement en super service.

Gerben Bok
2-11-2009

Appartement Rosengarten in Immenstaad is gewoon goed. Uitstekende service door de gastvrouw. Je bent bij de mensen thuis en ze zorgen dat alles top is. De appartementen hebben een standaard uitrusting maar zijn schoon en er ontbreekt niets. Voor deze prijs krijg je weinig beters, zeker niet zo dicht bij de Bodensee. Eten kun je prima in de buurt. Een goede uitvalsbasis aan de Bodensee. Zou zeker weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rosengarten in Immenstaad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.