Hotel Landhaus Müller

Weer vandaag2°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Müller voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi, fijn hotel

Ingrid Braam,
28-6-2015

Op de terugreis vanuit Italie hier nog 3 nachten verbleven. Bij aankomst in het hotel kregen we een up grade. Een mooie kamer (kamer 114) met balkon met een extra verdieping waarop zich een luxe bad en twee relaxe stoelen met een enorm plasmascherm bevond. Dat was genieten! Het hotel heeft ook een eigen tuin met ligstoelen. Heel vriendelijk personeel en een uitgebreid en goed ontbijt. Ook een lekkere koffiemachine. Je kunt zelf je drankje of koffie/thee pakken en dit in goed vertrouwen noteren in het boekje of bij het afrekenen doorgeven aan de receptie. Prima gelegen op loopafstand van de Bodensee en het haventje waar de veerboten aan- en afmeren. Meer dan genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Genoeg leuke uitstapjes te maken. Wij zijn o.a. op de fiets naar Frederikshaven gegaan. Wel jammer dat het gehele Bodensee fietspad langs de doorgaande (snel) weg lag. Had een stuk leuker geweest als je helemaal pal langs de Bodensee kon fietsen. Hotel is echt een aanrader! Top!!

2 reviews over Hotel Landhaus Müller in het Nederlands

Mooi, fijn hotel

Ingrid Braam
28-6-2015

Gastvrij, vriendelijk en prima service

Evelien van der Horn
19-6-2013

Prima accommodatie, bijzonder vriendelijke eigenaar, en personeel.

Niets is teveel om het de gast naar de zin te maken.

Goede ligging om allerlei leuke uitstapjes te maken. Heerlijk ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Müller in Immenstaad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Müller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.