Hotel Landhaus Müller

• Sauna

2 reviews over Hotel Landhaus Müller

• 9Ingrid Braam28-06-2015

Mooi, fijn hotel

Op de terugreis vanuit Italie hier nog 3 nachten verbleven. Bij aankomst in het hotel kregen we een up grade. Een mooie kamer (kamer 114) met balkon met een extra verdieping waarop zich een luxe bad en twee relaxe stoelen met een enorm plasmascherm bevond. Dat was genieten! Het hotel heeft ook een eigen tuin met ligstoelen. Heel vriendelijk personeel en een uitgebreid en goed ontbijt. Ook een lekkere koffiemachine. Je kunt zelf je drankje of koffie/thee pakken en dit in goed vertrouwen noteren in het boekje of bij het afrekenen doorgeven aan de receptie. Prima gelegen op loopafstand van de Bodensee en het haventje waar de veerboten aan- en afmeren. Meer dan genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Genoeg leuke uitstapjes te maken. Wij zijn o.a. op de fiets naar Frederikshaven gegaan. Wel jammer dat het gehele Bodensee fietspad langs de doorgaande (snel) weg lag. Had een stuk leuker geweest als je helemaal pal langs de Bodensee kon fietsen. Hotel is echt een aanrader! Top!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Evelien van der Horn19-06-2013

Gastvrij, vriendelijk en prima service

Prima accommodatie, bijzonder vriendelijke eigenaar, en personeel. Niets is teveel om het de gast naar de zin te maken. Goede ligging om allerlei leuke uitstapjes te maken. Heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Müller voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Landhaus Müller

• Evelien van der Horn, 19-06-2013

Uiteraard de prachtige Bodensee. Het stadje Lindau, Meersburg, Ravensburg, overvaren naar Konstanz en het bloemeneiland Mainau. Ook Zwitserland en Oostenrijk liggen dichtbij. Alles bij elkaar zeer de moeite waard.

0 vragen over Hotel Landhaus Müller

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV