Vakantiepark Immenstaad

14 reviews over Vakantiepark Immenstaad

• 2019
    8A.OV15-08-2019

Bijzondere ervaring

Heerlijke vakantie gehad op het park. Wij hadden type 10, mooie vrijstaande chalet met privacy. Net buiten het park is een supermarkt, bakker en pizza/donerzaak. Veel ondernomen in de buurt. Aanraders zijn: dagje Mainau, burcht in Meerburg, stadje Ravensburg (stad van torens), de pfanderbaan in Bregenz, skywalk in Allgau. Ons hoogtepunt was de rapperslochschlucht en de alplochschlucht in Oostenrijk. Geweldige kloof om te wandelen met geweldige uitzichten, kids van 4 en 7 genoten hier ook van.

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7WBNG06-08-2019

Degelijke en ruime vakantiewoning

Ferienwohnpark Immenstaad bestaat uit verschillende type particuliere huisjes en daarom allemaal anders ingericht. Type 9 is zeer ruim: grote woonkamer, keuken met eethoek en 2 royale slaapkamers met goede bedden. De keuken en badkamer zijn ouderwets maar schoon. Bestek en sommig serviesgoed had uitgebreider gemogen. Koelkastje is klein, max. voor 2 dagen voorraad. Wasmachine op de badkamers is ideaal! De huisjes liggen tegen elkaar aan, maar doordat ze verspringen is er privacy genoeg. In het tuintje stond een grote boom. Bij heet weer veel schaduw, bij minder goed weer doet het donker aan. Met de Echt Bodenseecard veel gebruik gemaakt van openbaar vervoer in de omgeving en daarmee mijd je de zwaar overbelaste en drukke weg B31. De Ortsbus brengt je in 10 min. naar 't centrum van Immenstaad. Lopen kan ook. Vertier voor kinderen in de omgeving gezocht (zwembaden, midgetgolf). Op het park is er buiten de speeltuintjes niets te doen.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8BeertjeS03-08-2019

Mooi en rustig park op loopafstand van Immenstaad

In een satteldachhaus twee weken verbleven op dit rustige park. De kleine speelplaatsjes en autovrije steegjes waren voor onze twee kleine kinderen ideaal. Met de Echt Bodensee kaart, die we gratis ontvingen bij aankomst, hebben we veel gratis us kunnen reizen met de bus en trein. De bushalte naar Immenstaad, Friedrichshafen en Überlingen ligt voor de receptie op het park zelf. Veel gezien en ondernomen in de omgeving: leuke plaatsjes zoals Meersburg en Lindau, boottocht naar Konstanz, meerdere zwembaden met toegang tot het meer in de buurt. Het looppad vanaf het park naar de Bodensee is ideaal. Binnen 10 minuten ben je in het centrum van Immenstaad. Het park ligt mooi en is erg rustig. Het huisje hadden we privé gehuurd en was goed: ruim, schoon, goede bedden en mooi afgeschermd tuintje.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jose09-08-2018

Supermooi appartement

Mooi, modern app. (nr. 55/12)., heel netjes, vriendelijk onthaal, supermarkt op wandelafstand, veel de boot genomen naar de verschillende bezienswaardigheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9MarcP14-07-2018

Geweldige Studio om de Bodensee te verkennen

We hebben hier een studio op de benedenverdieping van een van de appartementen complexen geboekt en bezocht. Op de service en het appartement was werkelijk NIETS aan te merken! We hadden geboekt bij touroperator met als voorkeur een appartement op de begane grond, met tuin. En dat kregen we dan ook, wat op zich al best bijzonder is want er waren er niet zoveel beschikbaar! De ontvangst was zeer professioneel, toegegeven, we spreken allebei vloeiend Duits, dus we hebben de talenkennis niet kunnen testen... het ging in ieder geval allemaal van een leien dakje. Je betaald toeristenbelasting maar daar staat tegenover dat het vervoer in Immenstaad gratis is, juist door die belasting. Wifi was gratis en werkte goed, de TV had meer dan 50 Duitse zenders en er was zelfs een stereo waar we onze USB stick vol met muziek in konden steken. Let wel, de verhuurde appartementen zijn prive bezit dus de inrichting kan anders zijn.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Germa21-07-2016

Prima accommodatie, rustig en geschikt voor gezin

Het huisje bevindt zich op een mooi park. Ondanks dat er toch aardig wat vakantiewoningen en appartementen zijn, merk je daar helemaal niets van. De huisjes hebben erg veel privacy en veel groen om zich heen voorzien van eigen parkeerplaats. Op het terrein zijn her en der kleine speelplaatsen voor kinderen.

Wij beschikten over een Nurdachhaus type 8. Huisjes zijn enigszins gedateerd, maar alles is aanwezig en erg schoon. Woningen zijn ruim. Heerlijk ruim terras erbij. Zeer gemoedelijke mensen, alles is te regelen, zelfs babybadjes en aankleedkussens zijn op te halen bij de receptie. Tegenover het park zit een supermarkt en bakker.

In Immenstaad is een zwembad met grote ligweide direct aan het meer. Klein haventje erbij met een paar leuke restaurants cq. cafeetjes in het dorp. Leuke plaatsjes aan het meer waar je binnen no-time heen kunt rijden. Heerlijke omgeving, teveel te doen en zien voor een week. We komen er zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Addy28-04-2016

Heerlijk rustig vakantiepark om rustig te genieten

Het Vakantiepark is niet zo groot en is buiten het stadje, heel rustig gelegen. Het zijn allemaal huisjes. Wij waren met 4 zussen. Te voet langs de velden was ca 20 min. stappen naar Immenstad en aan de Bodensee. Wij hadden een "Nur Dach -Haus". Dit wil zeggen, dat het dak tot op de grond kwam..heel leuk. Beneden was een grote leefruimte met een slaapzetel (die hadden wij niet nodig), een ingerichte keuken (zonder vaatwasser, maar met 4 vrouwen heb je dat niet nodig, he :-) ) Een badkamer met douche, niet zo groot, maar we konden ons organiseren.vanaf de leefruimte aan de achterkant kon je zo op't terras met terrasmeubels. We hebben elke dag buiten gegeten :-) Met een trap die in de leefruimte uitkwam kon je naar boven, daar waren 2 slaapkamers. Een met een dubbel bed en de andere had 3 enkele bedden en met een ladder kon je tot in de nok, waar nog een dubbel bed was. In't totaal kon men daar met 8 a 9 pers. slapen. Er is geen zwembad en ook géén voetbal of andere velden. Er is ook géén eetgelegenheid, maar dat vonden wij niet erg. Een paar kleine speeltuintjes zijn hier en daar verdeeld.Dus niet echt geschickt voor de jeugd. we moesten de sleutel aan de receptie halen en voor de rest hebben wij niemand meer gezien... was ook niet nodig. Het huis was heel proper en de bedden waren overtrokken. Handdoeken en ect. hadden we bij. Ik vond de prijs /kwaliteit verhouding normaal voor dit soort huis. De auto moet van voor op de parking blijven. Er is een Lidl aan de overkant van de straat en ook een bakker met heerlijk verse pistolees en nog van alles. We hebben veel gaan eten in verschillende Restaurants in Immenstad aan de Bodensee. Heerlijk uitzicht en heel lekkere vis :-). Voor de mannen: Het was juist WK en overal stond een groot scherm, want ik ben van Duitse oorsprong en mijn zussen wilden dat niet missen :-)

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9chantal15-08-2015

Ideale plek als uitvalsbasis!

Zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst!! Huisje (5persoonswoning) was gedateerd maar wel schoon! Heerlijk terras voor het huisje. Alles wat je nodig hebt, was aanwezig in het huisje! Ongeveer 15min van de Bodensee af lopen. Mooi wandelpad erna toe! Van daaruit leuke uitstapjes gemaakt; Mainau, friedrichshaven, Immenstaad, schaffhausen etc! Goede winkels nabij park met een eetgelegenheid (ook om mee te nemen). Ik zou zo weer terug gaan! WiFi is centraal geregeld en niet in de huisjes maar in de appartementen waar je wel gebruik van kunt maken!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9G.J. Dekker26-07-2013

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben begin juli twee weken een "maisonnette" met "seeblick" bewoond. Een prima appartement met alles wat je nodig had. Vanaf het dakterras inderdaad uitzicht op de Bodensee. De omgeving is prachtig, we hebben veel gefietst en gewandeld. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7steeg6928-06-2011

Een beetje gedateerd appartement maar verder prima

Het vakantiepark is netjes en het personeel vriendelijk. De ligging is net buiten het centrum. We hadden een 4 persoons appartementje gehuurd. Het was een beetje gedateerd maar verder prima onderhouden. De omgeving is er leuk om te fietsen en stadjes te bekijken.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2011