Hotel Zum Lamm

Met vrienden

Goed voor een nachtje

Ralph
10-8-2015

Hotel Zum Lamm is een goed hotel om te slapen mocht je op doorreis zijn. De kamers ogen wat gedateerd, maar zijn goed genoeg voor een prima nacht. De bedden liggen prima, de eigenaresse is vriendelijk. Het internet in het hotel schijnt heel plaatselijk te zijn, ik heb helaas geen verbinding te pakken gekregen. Het ontbijt is hetzelfde als de kamer, niet geweldig maar zeker ook niet slecht. De parkeergelegenheid is mooi en het hotel is ruim. De éénpersoonskamer is net zo goed als de twee- of driepersoonskamer. Voor de ligging kom je niet in dit hotel, maar mocht je op doorreis zijn is het prima te doen. Voor kinderen is er helaas niet al te veel te doen, op een klein speeltuintje buiten na. Helaas regende het behoorlijk, dus kon hier geen gebruik van worden gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Lamm in Ilsfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.