Hotel Zum Schwanen

2 reviews over Hotel Zum Schwanen in het Nederlands

Gasthof Hotel Schwanen in Neuried- Ichenheim

Familie van Eijk
13-12-2015

Gasthof Hotel Schwanen in Neuried- Ichenheim is een uitstekend Hotel om te overnachten (vlak bij het Zwarte Woud en Straatsburg) met goed verzorgde kamers traditioneel met moderne elementen en een uitstekende keuken. De eigenaren ontvangen je gastvrij en de prijs is redelijk !

Gereisd Met oudere kinderen in november 2015

Mooi hotel

LJ.Franssen
22-9-2015

Een heel mooi hotel,schone en grote kamer, heerlijk eten en goed ontbijt. De eigenaars zijn heel vriendelijk.Als het mogelijk is ga ik weer terug.

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Zum Schwanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Schwanen in Ichenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Schwanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.