Vakantiehuis Winterkopf

Vakantiehuis
8,7

3 reviews over Vakantiehuis Winterkopf in het Nederlands

Ligging: rustig en afgelegen, dichtstbijzijnde dorp (Hornberg) ligt op 15 min. rijden. Buiten kraaien van een haan en het blaffen van de hond is het lekker stil.

In zeer directe omgeving weinig variatie mogelijk qua wandelen. Rondom Hornberg zijn wel de nodige mogelijkheden.

Accommodatie: lekker ruim (in ieder geval voor 5 pers.), voor langere mensen kan de keuken wat lastig zijn ivm een schuin dak. Bedden zijn wat hard en kort (1 persoon was 1.88m en dat pastte net). Badkamer en woonkamer zijn ruim. Inboedel is wat gedateerd, maar de nodige apparaten zijn aanwezig en werken goed (behalve de oven die aan de trage kant is).

Veel kinderspeelgoed aanwezig.

Buiten is er een trampoline, schommels voor kinderen en een step. Leuk voor de kinderen om ook bij het melken van de koeien te kijken en het voeren van de overige dieren (kippen + varkens).

Service: vriendelijke mensen. Eieren, spek en honing zijn vers te koop bij de boerin (let wel op de prijs, bijv. 6 euro voor een potje honing).

Gereisd met vrienden in juli 2012

Ideale vakantiewoning!

valerie_temmerman
11-1-2011

Deze vakantiewoning is een ideale uitvalsbasis voor een wandelvakantie in het Zwarte Woud! In de buurt zijn superveel mooie wandelingen te doen, vele mooie burchten te bezoeken en mooie dorpjes! Ook het openluchtmuseum in de buurt is zeer de moeite!

De gastvrouw is een zeer vriendelijke boerin, die je kan voorzien van lekker verse melk en eieren!

De vakantiewoning is zeker ruim genoeg en er is meer dan voldoende speelgoed voorzien voor kindjes! Buiten staat een speeltuig en een trampoline. Er zijn zelfs Nederlandstalige tijdschriften voorhanden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Genieten, rust, ruimte en natuur

Mark
27-11-2009

We hebben hier een week gezeten met vijf volwassenen, twee kleine kinderen en een baby. Beviel ons heel goed. Bovenverdieping van een boerenhuis. Drie slaapkamers, grote badkamer, extra toilet, prima eetkeuken en een ruime woonkamer. Heel aardige dame (de boerin), ze heeft verse melk en eieren. Eens in de week komt de rijdende bakker langs. Huisje lig midden in de bossen, op behoorlijke afstand van Hornberg, een auto is handig! Wij komen hier zeker nog eens terug. In het huis is veel speelgoed voor de kinderen aanwezig (veel duplo). Inrichting is donker / oud duits. Huisje was geodkoop, rond de 300 euro voor een hele week! Hou je van rust, natuur en wandelen dan is dit een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Winterkopf in Hornberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Winterkopf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.