Hotel Schondelgrund

Hotel Schondelgrund
7,1

20 tips over Hotel Schondelgrund

Klaas de Vries, 2-11-2014

Dagje Freiburg met de trein is zeker aan te bevelen.

Ook de watervallen in het pittoreske Triburg is een aanrader.

diane , 25-9-2014
Ik zou zo weer in de apparte woningen gaan die iets van het hotel liggen. Maar deze waren zeer ruim en netjes.
Jenny, 7-9-2014
De omgeving is wel prachtig, alleen erg ver van het dorp af. Is haast niet te lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Schondelgrund voor je op een rij gezet:

H.Keeren, 28-6-2014
Om naar toe gaan is de watervallen van Triberg, Tittisee, Gengenbach, Molsheim, Freiburg, Wissenbourg, Burg Fleckenstein, Bunker Schoenenbourg uit de W II oorlog en Straatsburg is er ook niet ver vanaf.
van venrooij, 16-5-2013
bloemeneiland Mainau in de bodensee
fam. de Vries , 1-3-2013

Naar het skigebied Schonach en natuurlijk naar de skischans.

Het stadje Triberg is heel gezellig ook in de winter met veel sneeuw.

De wegen zijn sneeuwvrij en het landschap is als een foto voor Kerstmis

Fam. Band, 1-10-2012
Echte aanrader om 's avonds eens lekker te eten voor weinig is Gutacher Rossle is te vinden op adres Steingrun 24, 77793 in Gutach, www.gutacherroessle.de. En als je van snelheid houd is roddelen heel leuk. De watervallen in Triberg is ook heel mooi maar ook een leuk plaatsje om door heen te lopen met de koekoeksklokken en Freiburg is ook een leuk plaatsje om te winkelen.
p.m.majolee, 25-9-2012
Als je in het voor- of naseizoen er nog een weekje tussenuit wilt dan is Schondelgrund in Hornberg een aanrader.
W.P.M. van Noort, 31-8-2012
Haal bij de VVV in het dorp allerlei informatie op en zeker een Fahrplan; dat is ideaal met het oog op de vertrek- en aankomsttijden van treinen en bussen. De bus in Hornberg rijdt niet al te vaak.
fam Nijboer, 14-8-2012
Van het uit het hotel kun je leuke uitstapjes maken.Waterval Triberg, naar Titisee, stad Freiburg,Burg Hohenzollern,routes met de auto of motorfiets.Genoeg te doen en te beleven

We hebben een aantal aanbieders voor Schondelgrund voor je op een rij gezet: