Hotel Schondelgrund

Hotel Schondelgrund
7,1

198 reviews over Hotel Schondelgrund in het Nederlands

Wat een geweldig hotel en Kok met vriendelijk pers

Kees en Conny
29-9-2017

Je moet wetdn dat het personeel zeer gastvrij is en je het gevoel geeft van thuis. De kok is zeer kundig net als zijn personeel dat door Mandy correct word aangestuurd. Gewoon leuk hotel in schitterende omgeving.

Goed voor een fijne vakantie

Hans

Oude reviews (archief)

simpel maar oke

Mark
5-9-2016

De ligging is perfect en een goede uitvalbasis voor leuke uitstapjes.

Minder is het eten, dat is erg simpel...net als de inrichting van het hotel.

Klantvriendelijk heb ik wel eens beter meegemaakt.

Maar als je vaak weg bent, dan heb je d'r weinig last van.

NIET DOEN!!! ECHT NIET.

Fam. v. Mierlo
    2-8-2016

Bij een vierdaagse reis Europa-park via effeweg kwamen wij in dit hotel. Helaas een tegenvaller (geen 4 sterren hotel, nog niet eens 2 sterren waardig). Wij zaten in het bijgebouw. Nog nooit zo'n ouderwetse kamer meegemaakt. Bruin en groen sanitair, oranje vloerbedekking, oude meubels. Bed ook slecht (tip: eigen kussen meenemen!!), gehorig. Het uitzicht was wel mooi. Eén avond gegeten in dit hotel, viel ook erg tegen. Te zout, fantasieloos. Europa park lag op 1,5 uur afstand.

Dat was gelukkig wel de moeite waard.

Dit hotel zal ik iedereen afraden. Effeweg: ga een contract aan met een ander hotel!!!

Het zwarte woud is prachtig maar niet in Schondelgrund te Hornberg!!

Heel goed

F.van Eek
    31-1-2016

Men moet wel in het hoofdgebouw ondergebracht worden. De bijgebouwen scooren slecht.

Kok is een ramp

W.j.groot
    11-10-2015

Laat je niet gek maken door de mooie. Foto,s van het voedsel. Waneer je een zoutarm dieet hebt O.i.d, kan je. Maar een dag erkennen op een lopend buffet ( alleen groenten) en de rest wat opgediend wordt kan het predikaat "snack" nauwelijks doorstaan. De kok (hoteleigenaar) vind, dat Waneer je een koksmuts draagt, je ook kan koken. Het hotel is ver uit de tijd en alleen het hoogstnodige wordt gedaan. Touroperator laat zich goed in de maling nemen.

De kok is een ramp.

W.j.groot
    10-10-2015

Wanneer je een zoutarm dieet volgt,o.i.d,moet je er op bedacht zijn de hoteleigenaar die denkt dat hij kan koken als je maar een koksmuts opzet, je een paar dagen iets voorschotelt,wat kwa smaak en kookinteligentie een ware ramp is.Laat je het eten staan omdat het niet te pruimen is,wordt je bord zonder blikken of blozen weg genomen door een jonge mummies ,zonder te informeren hoe of wat. Deze reis hebben we bij touroperator geboekt en we begrijpen niet (en met ons andere mensen van ons gezelschap) dat ze met zo'n nagemaakte kok in zee zijn gegaan.Na dat wij veel reizen hebben gemaakt,voelen wij ons door dit hotel opgelicht

Dit nooit meer

J. Kleijn
    1-10-2015

Mooie omgeving maar zeer slechte bedeining en eten. Slecht onderhouden kamers. Er zijn wel betere hotels te vinden in het Zwarte woud.

Heel goed.

luyckx
    31-8-2015

Slapen was niet in het hotel maar in straatje verder. Rustig geslapen: matras en kussens mochten harder.

Ontbijt was heel goed: heel veel keuze van broodjes, vlees, kaas...... Koffie is wel niet zo lekker uit een machine.

Avondmaal was goed.

Vriendelijk personeel, ruim appartement..

V. V uit Ommeren
    18-8-2015

Prijs kwaliteitsverhouding 9. Eten 8. Ligging 8. Kamer 9. Service 9.

We hebben een aantal aanbieders voor Schondelgrund voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schondelgrund in Hornberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schondelgrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schondelgrund scoort een 7.08 uit 10 op basis van 211 reviews.