Hotel Schoene Aussicht

HotelWeer vandaag26°13°
Hotel Schoene Aussicht
9,6

11 reviews over Hotel Schoene Aussicht in het Nederlands

Gastvrij gasthof, goede en vriendelijke bediening, nette schone kamers, mooie locatie om te verblijven en activiteiten te ondernemen.

Oude reviews (archief)

Opnieuw Weer Heerlijk Genoten

Monique van Baalen
31-8-2016

Schitterende omgeving. Heerlijk eten. Schone kamers. Schoon zwembad. Veel tv kanalen (ook gratis filmkanaal). Zeer vriendelijk personeel en nog veel meer.

Totaal geen klachten. Een dikke 10 !!!

Heerlijke Genieten

wmbaalen
2-10-2014

Jaren geleden waren we hier onverwacht terrecht gekomen en boekte gelijk een paar nachten bij. Sinds die tijd, zijn we een paar keer terug-gekomen. Je zit hier fantastisch! Op een heuvel, midden in de bossen en geen andere huizen in het zicht om je heen. Wij keken vanaf het balkon het dal in (schitterend, ook met onweer). Je komt hier volledig tot je rust. Heerlijk eten, relaxen, schone kamer, lekker zwemmen, hele vriendelijke bediening en ook een lekkere rug/nekmassage is dik aan te raden.

volgend jaar terug !

Carlos
11-6-2014

Dit was onze eerste keer in Schöne Aussicht. Van bij de aankomst wisten we dat we juist zaten. Héél vriendelijk onthaal.

mooi familiehotel

John en Marjolein
29-8-2012

we zijn hier 3 dagen geweest, mooi hotel met goede voorzieningen en gezellige sfeer. lekker afgelegen maar wel van alle gemakken voorzien.

mooie ligging, mooie omgeving, vriendelijke mensen

John en Marjolein
21-8-2012

mooie ligging, mooie omgeving, vriendelijke mensen, lekker eten, leuke uitstapjes in de omgeving

Prijs / kwaliteit de moeite waard

Dequinnemaere Brigitte
20-5-2010

Zeer proper en ruime kamers

zeer lekker gegeten

zeer vriendelijke bediening

had beter verwacht voor deze prijs

mieke
21-11-2009

het hotel is druk bezet ivm het geven van seminaries.iedere dag weer andere mensen.De kamers zijn zeer mooi.Wij zaten in de nieuwe vleugel.Zwembad mooi en netjes onderhouden.Het eten was wel niet zo lekker.Het was goedkoop grote massa-eten en zeker niet aangepast voor kids.Bij het ontbijt keiharde minipistolets zeker niet gepast voor een 4-sterren hotel.

goed hotel voor enkele dagen

libra
18-11-2008

wij zijn in de zomer 2008 in het hotel geweest. het ligt prachtig, maar anderzijds, moet je je altijd tamelijk ver verplaatsen overdag, zodat dit toch niet ideaal is. de wandelmogelijkheden daar boven zijn beperkt doordat de beschikbare kaarten niet kloppen met de bewegwijzering. het ontbijt is heel goed, het avondeten in half pension kan veel beter. telkens dezelfde basis voor saus, enz.

We gingen naar dit hotel in de paasvakantie. Voor de periode van het jaar had het uitzonderlijk veel gesneeuwd, de sneeuw lag meters dik! Het hotel is inderdaad gelegen in the middle of nowhere, op 1000m hoogte. Ongelooflijk prachtige ligging, midden in de ongerepte natuur. Het is een echt familiehotel en de patron en zijn vrouw staan klaar voor hun klanten. Mooie kamers, lekker eten, ook leuk voor de kinderen. Ze organiseren vanuit het hotel ook wandelingen. Nu was het echter een sneeuwschoenwandeling, mega leuk! We zullen zeker nog eens teruggaan in de zomerperiode om er mooie, rustige wandelingen te kunnen doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Schoene Aussicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoene Aussicht in Hornberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoene Aussicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schoene Aussicht scoort een 9.64 uit 10 op basis van 29 reviews.