Hotel Schoene Aussicht

13 reviews over Hotel Schoene Aussicht in het Nederlands

rustig gelegen

marina dauw
26-7-2018

vriendelijk personeel, gastvrouw slechte week, denk ik. geen info gekregen enkel sleutel en doe het maar. gastenkaart 5 dagen later ontvangen en heb er zelf om gevraagd (wij wisten niet dat dit bestond van andere gasten gehoord dat we daar recht op hadden), wc papier ontbrak op de kamer, zeep niet aangevuld.

Heerlijk

Patrick M
13-7-2018

Fantastische vakantie gehad in een zeer aangenaam kader. Vriendelijke bediening, hotel met alle faciliteiten, kamer zeer OK. Ontbijt en avondmaal zeer verzorgd. Een klein minpuntje : vele zenders op de flatscreen TV maar een Nederlandstalige zender zou ook welkom zijn.

Gastvrij gasthof, goede en vriendelijke bediening, nette schone kamers, mooie locatie om te verblijven en activiteiten te ondernemen.

Opnieuw Weer Heerlijk Genoten

Monique van Baalen
31-8-2016

Schitterende omgeving. Heerlijk eten. Schone kamers. Schoon zwembad. Veel tv kanalen (ook gratis filmkanaal). Zeer vriendelijk personeel en nog veel meer.

Totaal geen klachten. Een dikke 10 !!!

Heerlijke Genieten

wmbaalen
2-10-2014

Jaren geleden waren we hier onverwacht terrecht gekomen en boekte gelijk een paar nachten bij. Sinds die tijd, zijn we een paar keer terug-gekomen. Je zit hier fantastisch! Op een heuvel, midden in de bossen en geen andere huizen in het zicht om je heen. Wij keken vanaf het balkon het dal in (schitterend, ook met onweer). Je komt hier volledig tot je rust. Heerlijk eten, relaxen, schone kamer, lekker zwemmen, hele vriendelijke bediening en ook een lekkere rug/nekmassage is dik aan te raden.

volgend jaar terug !

Carlos
11-6-2014

Dit was onze eerste keer in Schöne Aussicht. Van bij de aankomst wisten we dat we juist zaten. Héél vriendelijk onthaal.

mooi familiehotel

John en Marjolein
29-8-2012

we zijn hier 3 dagen geweest, mooi hotel met goede voorzieningen en gezellige sfeer. lekker afgelegen maar wel van alle gemakken voorzien.

mooie ligging, mooie omgeving, vriendelijke mensen

John en Marjolein
21-8-2012

mooie ligging, mooie omgeving, vriendelijke mensen, lekker eten, leuke uitstapjes in de omgeving

Prijs / kwaliteit de moeite waard

Dequinnemaere Brigitte
20-5-2010

Zeer proper en ruime kamers

zeer lekker gegeten

zeer vriendelijke bediening

had beter verwacht voor deze prijs

mieke
21-11-2009

het hotel is druk bezet ivm het geven van seminaries.iedere dag weer andere mensen.De kamers zijn zeer mooi.Wij zaten in de nieuwe vleugel.Zwembad mooi en netjes onderhouden.Het eten was wel niet zo lekker.Het was goedkoop grote massa-eten en zeker niet aangepast voor kids.Bij het ontbijt keiharde minipistolets zeker niet gepast voor een 4-sterren hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Schoene Aussicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoene Aussicht in Hornberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoene Aussicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.