Hotel Schloss Hornberg

9 reviews over Hotel Schloss Hornberg in het Nederlands

Geweldige week gehad

willem van der Hoeven
23-10-2016

Leuk is dat je als hotelgast een kaart krijgt om vrij te reizen in de hele streek met bus en trein, we zijn naar diverse bestemmingen geweest. Een net hotel met goed ontbijt. Wat ik zeker aanraad is het eenmaal per maand altijd uitverkochte "rittermahl" in de gewelven onder het kasteel (vroeg boeken dus!). Ieder in middeleeuwse kleding en de geweldige nar weet u tussen de 5 gangen door prima te vermaken. Het dorpje zelf is niet zo veel te beleven, de omgeving echter leent zich voor mooie wandelingen. Met dat gratis vervoer kan je naar vele stadjes in de buurt of verder weg ( wij zijn o.a. naar Freiburg, Offenburg en Villingen-Schwenningen geweest ) en daar is genoeg te zien en te ontdekken.

Leuk hotel voor een weekend

kitty
23-8-2016

Hotel is keurig maar wel wat verouderd. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten in het hotel vond ik minder ook het ontbijt was niet erg uitgebreid. De kamer was groot en badkamer riant. De ligging is erg mooi. In de buurt is er niet veel te doen.

geweldig uitzicht

malaka
4-11-2012

oud hotel met rijke historie met een geweldig uitzicht over het dal

mee dat het hotel oud is houten vloeren en wat achterstallig onderhouds werk

maar het restaurant maakte dat weer hellemaal goed

nooit weer

H.Steunenberg
20-8-2010

Vieze kamer ,tenminste in het bijgebouw waar wij zaten,misschien is het hotel zelf beter. Eten kan er net bij door,zeer eenvoudig en droge broodje. Het personeel is wel aardig en beleefd.Iets meer aandacht voor alles zou dit een mooi hotel maken!

prachtig hotel

Mestdach Dorothée
18-5-2010

Op een berg boven het kleine stadje Hornberg ligt dit hotel. Mooie speelplaats voor de kinderen met prachtig uitzicht op het zwarte woud. Er is geen lift in het hotel zodat je alles zelf moet dragen naar je kamer. De receptie bied wel aan om dit te doen in jou plaats dus je hoeft het niet zelf te doen. ruime kamers. met de konus kaart die je krijgt gedurende je verblijf kan je al het openbaar vervoer van het zwarte woud gratis gebruiken. Je kan zelfs naar het Zwitserse Basel. In de omgeving veel te zien en doen voor kinderen. Koekoeksklokken en rodelbanen en kleine treintjes en een openlucht museum. De kinderen willen zeker terug komen.

Fantastisch hotel; mooi gelegen

W.J. Stadt
6-9-2007

Fantastisch hotel; mooi gelegen. In het stadje is niet veel te beleven, maar in de omgeving des te meer. We gaan er vast nog eens naartoe.

Gewoon een goed hotel

Gerrit Veldman
18-5-2006

Gewoon een goed hotel. Helaas geen lift en dan is de bovenste verdieping met redelijk veel bagage erg hoog. Toch een goede service, want het personeel helpt met de bagage. Ontbijt en restaurant van goede kwaliteit, al blijft het jammer dat hier uitgebreid gerookt kan worden.

Eten en drinken zijn erg goed

J. van Leeuwen
14-4-2006

Eten en drinken zijn erg goed.Eigenaar

is zeer druk en vriendelijk en hij kan heerlijke schwarzwaldertorte maken ,hmm.

Dependance is voor mensen die moeilijk lopen wel erg ver.(geen lift)

De kamers zijn redelijk eenvoudig maar wel goed. Het ontbijt is goed. De locatie is mooi, boven op de berg. Lopend via een bergpad naar het dorp is prima te doen (zonder kinderwagen). In het hotel is geen lift aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Hornberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Hornberg in Hornberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Hornberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Hornberg scoort een 8.56 uit 10 op basis van 14 reviews.