Hornberg (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Hornberg (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Hornberg (Zwarte Woud)

rustig gelegen

marina dauw,
    26-7-2018

vriendelijk personeel, gastvrouw slechte week, denk ik. geen info gekregen enkel sleutel en doe het maar. gastenkaart 5 dagen later ontvangen en heb er zelf om gevraagd (wij wisten niet dat dit bestond van andere gasten gehoord dat we daar recht op hadden), wc papier ontbrak op de kamer, zeep niet aangevuld.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk

Patrick M,
    13-7-2018

Fantastische vakantie gehad in een zeer aangenaam kader. Vriendelijke bediening, hotel met alle faciliteiten, kamer zeer OK. Ontbijt en avondmaal zeer verzorgd. Een klein minpuntje : vele zenders op de flatscreen TV maar een Nederlandstalige zender zou ook welkom zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

Wat een geweldig hotel en Kok met vriendelijk pers

Kees en Conny,
    29-9-2017

Je moet wetdn dat het personeel zeer gastvrij is en je het gevoel geeft van thuis. De kok is zeer kundig net als zijn personeel dat door Mandy correct word aangestuurd. Gewoon leuk hotel in schitterende omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Goed voor een fijne vakantie

Hans,
    9-9-2017

Goed eten

Kamers gerenoveerd

Gezellig terras

Goed ontbijd

Gereisd met partner in september 2017

Erg ruime kamer met ballon en schitterend uitzicht

Poll,
    20-8-2017

Gastvrij gasthof, goede en vriendelijke bediening, nette schone kamers, mooie locatie om te verblijven en activiteiten te ondernemen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Hornberg (Zwarte Woud) scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews