Reviews over Hornberg (Zwarte Woud)

Geweldige wandelmogelijkheden

M.
    9-6-2017
    Kleine plaats. Mooie natuur met veel wandelroutes. Leuke burchtruine met vrije toegang

Hornberg is wat saai, omgeving is mooi

willem van der Hoeven
    23-10-2016
    Bij het hotel krijgt u voor de duur van uw verblijf een kaart waarmee u gratis van het openbaar vervoer in de streek gebruik kunt maken. Zo kunt u veel bezoeken, ook wat verder weg gelegen bestemmingen. De omgeving is mooi, veel groen. Leent zich goed om te wandelen. In Hornberg zelf is voor de toerist op gebied van cultuur en uitgaan niet zo veel te doen maar wij waren er in november een week dus wellicht in andere maanden wel, zoek het van tevoren op op internet is onze tip. In de grotere steden in de regio is uiteraard meer te beleven.

Verblijf te kort veel te veel te zien.

luyckx
    31-8-2015
    Mooi stadje, heel mooie streek, veel te veel te zien.

Hornberg

A. van Litsenburg
    29-7-2015
    Dorp ziet er heel netjes uit, maar er is niks te doen.

Omgeving fraai

Jip Bieraugel
    26-4-2015
    Mooi gelegen klein dorp tussen beboste heuvels. Hotel daarentegen geen aanrader.
Hornberg (Zwarte Woud) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 59 reviews