Camping Quellgrund

8 reviews over Camping Quellgrund in het Nederlands

Geweldig

A.H.S.K.D.
28-5-2017

Heerlijk aan het water. Mooi veld. schone toiletten en douche.

Hele fijne camping

Guit-Jan
17-8-2016

We sliepen op deze camping in een tent met 3 kleine kinderen. Bij aankomst werden we meteen al heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het is wel duidelijk dat de eigenaars erg veel plezier erin hebben om het hun gasten zo leuk mogelijk te maken. De speeltuin is dit jaar volledig vernieuwd en erg mooi, verder kun je gratis meedoen aan yoga en pilates lessen, en gebruik maken van een sauna. Het eten in het restaurant is erg goed en er is veel aandacht voor biologisch eten en ook voor vegetariers. Het kampeerveldje ligt direct naast een beekje, en wij konden gaan staan waar we wilden, en hadden een ruime plek. Verder krijg je als toerist een ov kaart waarmee je gebruik kunt maken van alle treintjes in het Zwarte Woud, en er is een station naast de camping (en je hebt totaal geen last van de trein). De prijzen zijn ook helemaal niet hoog (en ook duidelijk zichtbaar bij de receptie), we betaalden 25 euro per nacht met 2 volwassenen, 3 kinderen en een tent.

Echt een aanrader als je op zoek bent naar een rustig plekje waar er zowel voor volwassenen als kinderen genoeg te doen is op de camping, maar ook daarbuiten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer........

A.A.M. van Hout
16-10-2015

Wij verblijven steeds 1 nacht op een camping en vinden elektra en Wi-Fi gewenst. Camping was het weekend gesloten. Via via (uiteindelijk de beheerder) "binnengelaten". Op mijn vraag wat het kostte zei hij dat de dame morgenvroeg wel af zou rekenen. Nergens was op de buitenkant te zien wat op dat moment de prijzen waren (slechte zaak!) Wij hebben elektriciteit en de douches gebruikt. Wifi onbereikbaar.Waren om 18.00 op de camping en vóór 09.30 weer weg. Afrekenen Euro 32,60!!!!! Gezegd dat als ik dat geweten had direct door was gereden. Als bewijs kreeg ik een (zomer)folder om de bedragen te verifieren. Het goedkope seizoen gaat daar pas op 1 november in. Alles was gesloten en alleen voor het douchen (en wat elektriciteit) de hoofdprijs betalen. Gemiddeld hebben wij over 10 dagen Euro 21,60 betaald (voor Top-campings). Voelde me goed belazerd. Afrader......

Gereisd Met partner in oktober 2015

Fantastische plek!

Anne
13-12-2013

Amazing place! I stayed here for 6 weeks in a trailer I rented through the camping place and it was an incredible experience. The trailer had everything I could wish for, from a fully equiped kitchen with gas stove, to tv, to a prive beach on the local river. All facilities are clean and easy to access. The place is right next to the tram stop, making it very accessible to Pforzheim and Bad Wildbad. The surroundings are absolutely beautiful. The best thing this camping has to offer is its newly build Wellness Center. There they offer daily yoga, pilates and other fitness classes as well as sauna and wellness treatments. The classes are incredible and a large variety is offered, something for everyone. The teachers are very kind and professional, and so are all their students. It is like a little family. The building itself is very beautifully constructed. I did almost all their classes f

Gereisd Alleenreizend in oktober 2013

Fantastische plek!! met groot Wellness aanbod

anne
13-12-2013

Fantastische plek. Ik verbleef hier zes weken in een van de camping gehuurde caravan en alles was perfect. Prijzen waren laag, service perfect, en woonwagen had alles wat ik kon wensen, zelf een klein strand direct grenzen aan de Enz! Ook hebben ze sinds kort een groot, prachtig, modern wellness gebouw waar Yoga, Pilatus, Fitness, Sauna en massage wordt aangeboden. Voor een klein bedrag kan daar onbeperkt gebruik van worden gemaakt. Ik heb bijna elke dag met alle lessen meegedaan, en aansluitend de sauna bezocht; alles even goed. Het lesaanbod is zeer groot, de leraren zeer vriendelijk en professioneel, de medecursisten ontzettend aardig. Mensen waren zeer vriendelijk, het voelde als familie. Verder ligt de camping echt naast de tramhalte, wat vervoer erg makkelijk maakt. Ook is er op 10 min afstand een goedkope supermarkt met een ruim aanbod, ook biologisch, om zelf koken te vermakkelijken. In de zomer kan je ook heerlijk eten op de camping. Een super aanrader!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2013

Ik ga hier niet meer naar toe...

P van Harten
20-9-2012

Begin september 2012 enkele dagen op deze camping gestaan. Op zich een mooie camping maar wel met een paar eigenaardigheden. Zo wordt je verlengsnoer door een medewerker op een stroompunt aangesloten en later weer verwijderd; de medewerker had het verloopgedeelte losgehaald en heb ik niet terug gekregen. Men had beloofd dit na te sturen maar na een nieuw mailverzoek 'kan men hier niet aan beginnen'. In 2 nachten zouden wij 60 kWu hebben gebruikt. Kan natuurlijk niet maar eerst wel vol blijven houden. Warm water mag je niet tappen. De invaliden toiletruimte was van binnen uit niet afsluitbaar en was er flink wat overlast door de bouw van een nieuw welllnes gebouw. 't Is al met al niet professioneel.

Gereisd Met partner in september 2012

Mooie maar dure camping.

Colin & Samanta
7-8-2011

Een mooie camping met heel schoon sanitair.

Heeft alleen erg vreemde kosten. Aansluitkosten voor de stroom €2,- 1 Dags toeslag €2,- Erg vreemde kosten die we verder nergens hebben gezien op campings.

Verder een erg mooie omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Fijne camping, zeer vriendelijk

Hoogland Lenie & Rob
18-12-2009

Mooie plaatsen en zeer behulpzame leiding Vandaar uit goede dagtripjes te maken Ook met openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in december 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quellgrund in Höfen an der Enz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quellgrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.