Kleine hotelsWeer vandaag11°-2°
Hotel H+ Hotel Hockenheim

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Hockenheim voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel H+ Hotel Hockenheim in het Nederlands

Drama

Bert
5-8-2016

Veel te warm. Geen airco. Wel veel lawaai van de aangrenzende straat op 2 MTR afstand.

Doe dit niet.

Ik schrijf deze review vanuit het hotel terwijl er net brommer voorbij rijd met veel lawaai en het is minimaal 27 graden.

Bovendien is het zeker geen koopje.

Begin er niet aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Hockenheim in Hockenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Hockenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.