Kleine hotelsWeer vandaag14°-2°
Hotel H+ Hotel Hockenheim

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Hockenheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel H+ Hotel Hockenheim in het Nederlands

Zeer vriendelijk personeel

Afgesloten wel betaalde parkeerplaats onder het hotel. Maar geeft je wel de zekerheid dat de auto er veilig staat.

Buiten ook plek zat gratis alleen overdag maximaal 3 uur met parkeerkaart.

Ontbijt is er GEWELDIG.

Helaas geen mogelijkheid om te dineren.

Maar in de buurt op ca 5 minuten lopen naast de kerk ligt het Brauhaus, hier kan je heerlijk dineren en niet eens zo duur.

Ook zijn er genoeg andere restaurants in de buurt. Grieks, Italiaans, Shoarma etcetc

Het hotel ligt langs een drukke doorgaande weg, bij een school en kerken.

Maar hier heb je geen last van. Het dubbelglas houdt het geluid makkelijk buiten.

Alleen helaas geen airco of ventilator tegen de hitte.

Zou dit voor er wel zijn kreeg het hotel van ons een 10. Daardoor en alleen daardoor nu "slechts" een 9

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel in een onrustige omgeving

Hugo
6-7-2014

Het hotel ligt in het centrum vlakbij twee kerken die van zich laten horen en tegenover een school. Men komt binnen in een kleine lobby met receptie en voor de auto is er een betaalde parkeerplek in de garage onder het hotel. De kamer op de 3e verdieping is groot, ca. 45 m2, en de badkamer heeft ook goede afmetingen. De kamer heeft een 2-persoonsbed, bureaumeubel, stoel, koelkastje, flatscreen KTV, klerenkast, 3-zitsbank, salontafel, schemerlamp en ventilator. Door de kamerligging onder het dak is het ‘s zomers warm vandaar de ventilator die geen koeling brengt. Verlichting OK, geen kluisje en airco, schone vloerbedekking. Veel geluidsoverlast, ook ’s nachts, van de directe omgeving en het circuit. Betaald parkeren, trage WiFi via een T-Mobile hotspot.

Ontbijt: net voldoende.

Diner/lunch: Niet mogelijk, er zijn weinig restaurants in de buurt.

Ons oordeel: Niet goed voor een lang verblijf.

Gereisd met partner in juni 2014

makkelijk overnachtingshotel

Ellen
3-8-2012

Ramada hotel, Hockenheim, is een makkelijk overnachtingshotel vanuit Oostenrijk, Italie. Netjes, vriendelijk personeel en in het centrum van Hockenheim waar genoeg te doen is. Alleen jammer dat er geen airco op de kamer was, deze lag op de bovenste verdieping en was snik en snik heet waardoor slapen zelfs na een ijskoude douche onmogelijk was. Raam open is ook geen optie omdat de klokkentoren van de kerk pal achter het hotel staat en elk kwartier volop luid. Bij de vraag of er een koelere kamer was was het antwoord negatief en kregen we een ventilator mee naar de kamer zodat we toch een beetje hebben kunnen slapen. Ontbijt was goed verzorgd en voor elk wat wils. Voor € 6,- voor 1 nacht hebben we de auto in de parkeergarage van het hotel kunnen zetten.

Gereisd met partner in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Hockenheim in Hockenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Hockenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.