Hotel H+ Hotel Hockenheim ***

Review geschreven door Ellen

makkelijk overnachtingshotel

Ellen,
3-8-2012

Ramada hotel, Hockenheim, is een makkelijk overnachtingshotel vanuit Oostenrijk, Italie. Netjes, vriendelijk personeel en in het centrum van Hockenheim waar genoeg te doen is. Alleen jammer dat er geen airco op de kamer was, deze lag op de bovenste verdieping en was snik en snik heet waardoor slapen zelfs na een ijskoude douche onmogelijk was. Raam open is ook geen optie omdat de klokkentoren van de kerk pal achter het hotel staat en elk kwartier volop luid. Bij de vraag of er een koelere kamer was was het antwoord negatief en kregen we een ventilator mee naar de kamer zodat we toch een beetje hebben kunnen slapen. Ontbijt was goed verzorgd en voor elk wat wils. Voor € 6,- voor 1 nacht hebben we de auto in de parkeergarage van het hotel kunnen zetten.

Gereisd met partner in juli 2012