Hotel H+ Hotel Hockenheim ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Hugo

Hotel in een onrustige omgeving

Hugo,
6-7-2014

Het hotel ligt in het centrum vlakbij twee kerken die van zich laten horen en tegenover een school. Men komt binnen in een kleine lobby met receptie en voor de auto is er een betaalde parkeerplek in de garage onder het hotel. De kamer op de 3e verdieping is groot, ca. 45 m2, en de badkamer heeft ook goede afmetingen. De kamer heeft een 2-persoonsbed, bureaumeubel, stoel, koelkastje, flatscreen KTV, klerenkast, 3-zitsbank, salontafel, schemerlamp en ventilator. Door de kamerligging onder het dak is het ‘s zomers warm vandaar de ventilator die geen koeling brengt. Verlichting OK, geen kluisje en airco, schone vloerbedekking. Veel geluidsoverlast, ook ’s nachts, van de directe omgeving en het circuit. Betaald parkeren, trage WiFi via een T-Mobile hotspot.

Ontbijt: net voldoende.

Diner/lunch: Niet mogelijk, er zijn weinig restaurants in de buurt.

Ons oordeel: Niet goed voor een lang verblijf.

Gereisd met partner in juni 2014