We hebben een aantal aanbieders voor Hockenheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Hockenheim

Goed hotel

Alders,
    29-7-2017

Goed hotel; prima restaurant, sympathiek personeel

Kamer wat aan de kleine kant. Ligging direct naast drukke verkeersbrug over de Rijn; vanwege verkeerslawaai kon raam niet open en was het in de kamer erg warm en benauwd. Geen airco.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig. Voorheen Ramada, sinds 2017 H-hotel

Jack,
    11-7-2017

Zeer vriendelijk personeel

Afgesloten wel betaalde parkeerplaats onder het hotel. Maar geeft je wel de zekerheid dat de auto er veilig staat.

Buiten ook plek zat gratis alleen overdag maximaal 3 uur met parkeerkaart.

Ontbijt is er GEWELDIG.

Helaas geen mogelijkheid om te dineren.

Maar in de buurt op ca 5 minuten lopen naast de kerk ligt het Brauhaus, hier kan je heerlijk dineren en niet eens zo duur.

Ook zijn er genoeg andere restaurants in de buurt. Grieks, Italiaans, Shoarma etcetc

Het hotel ligt langs een drukke doorgaande weg, bij een school en kerken.

Maar hier heb je geen last van. Het dubbelglas houdt het geluid makkelijk buiten.

Alleen helaas geen airco of ventilator tegen de hitte.

Zou dit voor er wel zijn kreeg het hotel van ons een 10. Daardoor en alleen daardoor nu "slechts" een 9

Gereisd met partner in juli 2017

Ideaal als overnachting voor circuit trainingen

Saskia vd H,
    1-5-2016

Dit hotel is ideaal gelegen, als je trainingen op het circuit wil doen. Daarnaast het ontbijt is goed.

Keuze uit broodjes, bacon en eggs, fruit en joghurt ed dus voor ieder wat wils. En ook nog muffins ed te nuttigen

Kamers zijn goed en verzorgt. Wij hebben hier goed kunnen slapen ondanks je langs circuit en de directe wegen ligt.

Gereisd met partner in april 2016

Hotel in een onrustige omgeving

Hugo,
    6-7-2014

Het hotel ligt in het centrum vlakbij twee kerken die van zich laten horen en tegenover een school. Men komt binnen in een kleine lobby met receptie en voor de auto is er een betaalde parkeerplek in de garage onder het hotel. De kamer op de 3e verdieping is groot, ca. 45 m2, en de badkamer heeft ook goede afmetingen. De kamer heeft een 2-persoonsbed, bureaumeubel, stoel, koelkastje, flatscreen KTV, klerenkast, 3-zitsbank, salontafel, schemerlamp en ventilator. Door de kamerligging onder het dak is het ‘s zomers warm vandaar de ventilator die geen koeling brengt. Verlichting OK, geen kluisje en airco, schone vloerbedekking. Veel geluidsoverlast, ook ’s nachts, van de directe omgeving en het circuit. Betaald parkeren, trage WiFi via een T-Mobile hotspot.

Ontbijt: net voldoende.

Diner/lunch: Niet mogelijk, er zijn weinig restaurants in de buurt.

Ons oordeel: Niet goed voor een lang verblijf.

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel oké, restaurant super.

5-12-2013

Het hotel is een oude ruïne en bepaalde gedeeltes van het hotelcomplex zijn toe aan een renovatie. Het restaurant is zeer fraai ingericht en biedt exclusieve gerechten tegen een betaalbare prijs.

Gereisd anders in december 2013
Hockenheim scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews