Hotel Portens Fernblick

Kleine hotelsWeer vandaag16°
Hotel Portens Fernblick
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Portens Fernblick voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Portens Fernblick in het Nederlands

Geslaagde vakantie

Christel bettens
3-8-2012

Wij waren in juli op vakantie in hotel Fernblick en hebben het er reuze naar onze zin gehad. Wij verbleven in de vakantiewoning die ruim genoeg was voor 5 personen. Ontbijt was misschien standaard maar heel lekker. Dat we voor het avondeten enkele minuten moesten stappen stoorde ons niet. In de omgeving valt er heel wat te bezichtigen en zijn er talloze wandelmogelijkheden. Over het algemeen ligt de gemiddelde leeftijd in het Zwarte Woud hoger maar we hebben onze kinderen toch enkele toffe uitstappen bezorgd. Ze zien ons daar zeker nog eens terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Jan en Liliane
8-6-2010

We zijn reeds 5 maal daar geweest tussen Kertsmis en nieuwjaar. De kamers zijn zeer proper en de mensen zeer vriendelijk en vooral het ontbijt zeer lekker. Enig minpunt is dat het ontbijt, het ontspanningsgedeelte en het avondeten op 3 verschillende lokaties zijn, maar daardoor is het hotel zeer prijselijk in deze periode.

Gereisd Met partner in december 2009

een echte tegenvaller

veke
31-8-2009

We kregen de kamer die gevraagd hadden niet toegewezen. Er was geen dergelijke kamer meer vrij. De kamer rook naar hond. het balkon moesten we op via de centrale hall ( dus iedereen kon op ons balkon). Wel waren ze vriendenlijk en konden we over het eten niet klagen. Een minpuntje is misschien dat het restaurant op een andere locatie was. Om uitstappen te doen, moesten we iedere keer minimum een uur met de wagen rijden. Voor kinderen is daar niks te beleven. We hebben er toch het beste van gemaakt, maar gaan zeker niet meer terug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

gewoon goed rustig,zeer net

hendrik
22-7-2009

kraaknet zeker wat gedeelte betreft waar er geslapen word,ontbijt zeer in orde.minpunt zou kunnen zijn dat het avondmaal gebruikt word in ander hotel,wel van zelfde eigenaar,proper dat wel maar eten onvoldoende, wat hoeveelheid betreft en smaak,geen keuze kan wel op vraag veranderd worden.zou er niet meer terug gaan.

Gereisd Met partner in Wed Jul 22 2009 13:56:27 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portens Fernblick in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portens Fernblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.