Hotel Cortina

We hebben een aantal aanbieders voor Cortina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cortina in het Nederlands

Goed voor een nacht

sdheijer
21-8-2011

Prima en niet te duur hotel in toeristisch deel van Zwarte Woud. Goed om een nachtje te blijven en dan weer door te gaan. Het bijbehorende Italiaanse restaurant Da Vinci is eerder gewoon Duits met een vleugje Italie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Cortina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortina in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.