Hotel Alpenpanorama

2008

geen "wauw"-gevoel!

familie Kustermans
30-7-2008

Hadden de indruk dat dit hotel een beetje in verval is. Onkruid op de balkons en in de perken, ongemaaid gazon, onverzorgde uitstraling. Bij à la carte moesten we soms bijna één uur wachten op het hoofdgerecht. Personeel was wel vriendelijk en de kamers, ondanks tekenen van ouderdom, waren verzorgd. Wel een zeer mooie omgeving!

Gereisd familie in juli 2008

Dit hotel is zeker een aanrader , propere kamers , een kleine badkamer maar proper . Goede matras , terras , en een goede afmeting . Het personeel was heel vriendelyk en behulpzaam . Het ontbyt is in buffet vorm en zeker voldoende , by het eten s'avonds drie gangen en voldoende eten. Meestal keuze uit 2 hoofdschotels en 1 vegetarische schotel . Als je dit niet luste kon je tegen een kleine meerprys van de kaart eten . Prima zwembad , sauna , zonnebank en ligweide . Na het eten kan je lekker in de salons iets drinken by de bar .We waren heel tevreden van dit hotel , moet in de winter ook de moeite zyn met het prachtige panorama op de alpen

Gereisd familie in mei 2006
2007

kamers wel schoon

T.H. van Brakel
11-12-2007

kamers wel schoon. Geen vriendelijk personeel, zeker de eigenaar en zoon. Avondeten (keuzemenu)te weinig. Buffet goed.

Gereisd met partner in Tue Dec 11 2007 17:09:29 GMT+0000 (UTC)

zijn reeds voor tweede maal geweest, is ons opnieuw zeer

Fam. Van Damme
7-9-2007

zijn reeds voor tweede maal geweest, is ons opnieuw zeer goed bevallen. We gaan zeker nog terug.

Gereisd familie in Fri Sep 07 2007 11:12:19 GMT+0000 (UTC)

Slechte keuken, niet vriendelijke bediening. Vieze kamers, niet schoon. Alleen een gezellige nieuwe ruimte waar de bar is.Geen speeltuin of speelkamer aanwezig wel aangegeven in folder.

Gereisd alleenreizend in Sun Aug 19 2007 19:01:23 GMT+0000 (UTC)

Het hotel ligt in een rustig dorpje vrij centaal(kuuroord). Het ontbijt en avondeten is goed en genoeg keuze.Het terras is goed en met mooi weer een uitzicht op de bergen van zwitserland. Voor ontspanning is er een zwembad en tafeltennis. De kamers waren ook in orde Vanuit het hotel kun je uitstapjes maken in de omgeving.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gebouw verouderd niet verzorgt onkruid op de balkon kamers ook niet verzorgt onbijt was goed avond eten was niet te eten er was een saf voorzien dat was er niet haardroger was ook voorzien was erook niet prijs kwaliteit zeer duur

Gereisd met vrienden in juli 2007

Goed onthaal, goede bediening, het eten was prima en verzorgd, prijs kwaliteit was goed kamers waren net en verzorgd, mogelijkheden voor ontspanning en een gezellige bar en terras waar je s'avonds nog iets kon drinken.een aanrader

Gereisd met partner in juni 2007
2006

Uitstekend hotel

Jesse, Sem en ouders
4-3-2006

Uitstekend hotel. Vriendelijke & vlotte bediening, jonge Crew. Wijzelf waren in halfpension en genoten van een heerlijk ontbijt en lekker & gevarieerd diner (afwisselend buffet & bediening aan tafel). Heel zeker een aanrader.

Gereisd familie in maart 2006

Het enige minpuntje is dat 's avonds( bij de keuzemenu)de hoofdschotel een beetje te klein is.Dit zou gerust een beetje meer eten mogen bevatten. Verder alles prima in orde!!

Gereisd anders in januari 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenpanorama in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenpanorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.