Hotel Alpenblick

3 reviews over Hotel Alpenblick in het Nederlands

Helaas, valt tegen.

Karin
25-9-2016

Een klein hotel, wij sliepen in de junior suite in de nieuwbouw (2 jr oud). Super mooie complete kamer, echter het bed is zo verschrikkelijk hard dat we beiden rugpijn kregen (ondanks een extra topper) en een dag eerder dan gepland zijn vertrokken. Personeel is vriendelijk maar niet meer dan dat, men is verder niet geinteresseerd in hun gasten lijkt het. Het eetgedeelte is te krap, tafeltjes staan bijna tegen elkaar waardoor er weinig privacy is. Het buffet is onhandig opgesteld, waardoor je amper kunt opscheppen c.q. elkaar in de weg loopt. De kwaliteit van het eten viel tegen, ook het vegetarische eten, veel hebben we laten staan. Het leek wel of schalen van het buffet c.q. de kaas voor na het eten, zo de koelkast inging om er de volgende dag weer te staan.

Wel positief is de koffie en taart vanaf 14 uur, alsmede de parkeerplaats aan de overkant en goede wifi.

Belachelijk om 15 euro per dag te vragen voor een parkeerplaats in de parkeergarage! Ook niet van deze tijd is 2% extra kosten als je de rekening met creditcard wilt betalen.

De welness is netjes, maar niet erg drukbezocht, geen buitenbad en 3 kleine sauna's.

Wij vonden het vreemd dat de receptie niet eens vroeg waarom we een dag eerder zijn vertrokken.

Aanrader

Philippe
28-8-2014

Hotel Alpenblick is een echte aanrader. Een typisch hotel in Zwarte-woud stijl. Het hotel ligt een mooie wandelomgeving in een klein dorpje. Zeer vriendelijk personeel. De receptie is weliswaar niet constant bezet maar na een tik op het belletje wordt je direct geholpen. Kleine wellness faciliteiten maar alles is er (sauna, zwembad, stoombad). De keuken is bio maar men eet er zeer goed. Er kan beperkt à la carte gegeten worden maar de voorgestelde menu's zijn lekker.

gewoon prachtig

joebat
7-1-2013

Verleden jaar in januari heb ik dit hotel ontdekt gelegen aan een rustige baan, met een grote parkeerplaats. Het is een knus, klein hotel, met een prachtig welnes gedeelte (sauna, klein zwembad met zoutwater van hymalayazout en zoutgrot, kleine gezellige bar. Het eten is volledig bio, maar wat een presentatie en smaak. Personeel is heel vriendelijk. prachtige omgeving met mogelijkheid om prachtige wandelingen te maken. Langlaufpistes liggen ook in de nabijheid van het het hotel.

Dit jaar gaan we terug. Zeker een aanrader voor liefhebbers van lekker eten en wandelen-langlauf. Met kleine kinderen kan het misschien wel tegenvallen

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenblick scoort een 5.82 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: