Hotel Alpenblick

4 reviews over Hotel Alpenblick in het Nederlands

Helaas, valt tegen.

Karin
25-9-2016

Een klein hotel, wij sliepen in de junior suite in de nieuwbouw (2 jr oud). Super mooie complete kamer, echter het bed is zo verschrikkelijk hard dat we beiden rugpijn kregen (ondanks een extra topper) en een dag eerder dan gepland zijn vertrokken. Personeel is vriendelijk maar niet meer dan dat, men is verder niet geinteresseerd in hun gasten lijkt het. Het eetgedeelte is te krap, tafeltjes staan bijna tegen elkaar waardoor er weinig privacy is. Het buffet is onhandig opgesteld, waardoor je amper kunt opscheppen c.q. elkaar in de weg loopt. De kwaliteit van het eten viel tegen, ook het vegetarische eten, veel hebben we laten staan. Het leek wel of schalen van het buffet c.q. de kaas voor na het eten, zo de koelkast inging om er de volgende dag weer te staan.

Wel positief is de koffie en taart vanaf 14 uur, alsmede de parkeerplaats aan de overkant en goede wifi.

Belachelijk om 15 euro per dag te vragen voor een parkeerplaats in de parkeergarage! Ook niet van deze tijd is 2% extra kosten als je de rekening met creditcard wilt betalen.

De welness is netjes, maar niet erg drukbezocht, geen buitenbad en 3 kleine sauna's.

Wij vonden het vreemd dat de receptie niet eens vroeg waarom we een dag eerder zijn vertrokken.

Aanrader

Philippe
28-8-2014

Hotel Alpenblick is een echte aanrader. Een typisch hotel in Zwarte-woud stijl. Het hotel ligt een mooie wandelomgeving in een klein dorpje. Zeer vriendelijk personeel. De receptie is weliswaar niet constant bezet maar na een tik op het belletje wordt je direct geholpen. Kleine wellness faciliteiten maar alles is er (sauna, zwembad, stoombad). De keuken is bio maar men eet er zeer goed. Er kan beperkt à la carte gegeten worden maar de voorgestelde menu's zijn lekker.

Nicht zu empfehlen

Christen
7-12-2013

Check-In

Lange Wartezeit. Gepäck wird stehen gelassen bis man es selbst auf die Zimmer schleppt.

Umgang mit Gästen

Schlechter Umgang. Hinweise werden als Kritik aufgenommen. Statt einem 'Danke für den Hinweis' wird man kritisiert. Unfreundliche, angespannte Atmosphäre. Das Personal versteht kein Humor.

Kompetenz des Personals

Überfordert, es kommt immer wieder zu Fehler bei der Bestellung und Lieferung.

Infrastruktur

An vielen Stellen zieht kalte Luft durch (Fenster?). Toilette im EG (Restaurant) an schlecht zugänglichem Ort im Untergeschoss. Dröhnender Kühlwagen stört im Essbereich. Ruhige angenehme Zimmer. Der Barbereich ist schmucklos und langweilig.

Essen

Das Essen war abwechslungsreich. Qualität nicht zufriedenstellend. Höhenflüge mit leckerer Gänsekeule aber leider mit Fertigsauce wieder zerstört.

Wellnessbereich

Kleiner überschaubarer Wellnessbereich. Eine von drei Sprudel im Pool war defekt. Störender Baulärm durch Neubau verhindert eine Entspannung im Ruheraum

Ihr Wellnesshotel Alpenblick Team, Assistenz der Geschäftsführung/Marketing, 11-12-2013
Liebe Gäste, danke, für Ihr Feedback. Wir möchten uns aufrichtig entschuldigen, dass die Ferien bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Der Alpenblick ist ein originales Schwarzwaldhaus, welches teilweise sogar unter Denkmalschutz steht. Am 13.12.13 feiert unser Neu Anbau Richtfest. Hier entsteht eine Bar-Lounge zum gemütlichen Verweilen und 10 Junior Suiten 50 qm mit Balkon und mit Blick auf die Alpen. Wir legen sehr viel Wert auf eine regionale, gesunde und saisonale Küche. Wo immer möglich verwenden wir Bio-Produkte von regionalen Lieferanten. Alle Speisen werden frisch zubereitet! Wir bedauern es sehr, dass wir Sie mit der Qualität unserer Speisenauswahl nicht Ihren Geschmack treffen konnten. Bitte entschuldigen Sie uns die Unaufmerksamkeit unseres Serviceteam, dieses entspricht nicht unserem Standard. Wir haben unsere Mitarbeiter nochmals sensibilisiert, damit dies nicht wieder vorkommen kann. Vielen Dank für Ihren hilfreichen Hinweis in Bezug auf den defekten Sprudel.

gewoon prachtig

joebat
7-1-2013

Verleden jaar in januari heb ik dit hotel ontdekt gelegen aan een rustige baan, met een grote parkeerplaats. Het is een knus, klein hotel, met een prachtig welnes gedeelte (sauna, klein zwembad met zoutwater van hymalayazout en zoutgrot, kleine gezellige bar. Het eten is volledig bio, maar wat een presentatie en smaak. Personeel is heel vriendelijk. prachtige omgeving met mogelijkheid om prachtige wandelingen te maken. Langlaufpistes liggen ook in de nabijheid van het het hotel.

Dit jaar gaan we terug. Zeker een aanrader voor liefhebbers van lekker eten en wandelen-langlauf. Met kleine kinderen kan het misschien wel tegenvallen

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenblick scoort een 5.82 uit 10 op basis van 4 reviews.