Hotel Adenia

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Adenia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Adenia in het Nederlands

Ook geboekt via de supermarkt. Voor 50 euro erbij heb je een ruime kamer met balkon, echt de moeite waard. Mooie ligging in het centrum van Höchenschwand. Er tegenover wordt het nieuwe raadhuis gebouwd. De ontvangst door de dame bij de receptie had vriendelijker gekund. De rest van het personeel is aardig en behulpzaam. Het gebouw is gedeeltelijk gerenoveerd. Wat schoon moet zijn is schoon, maar kijk niet verder. Prima bedden, dagelijks schone handdoeken. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten wordt precies om 18.30 uur opgediend, er is geen keuze menu. Wel proberen ze rekening te houden met dieetwensen. Wij hadden een nette kamer met een normale badkamer met dubbele wastafel en douche. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Informeer bij de Tourist-info ongeveer 500 meter bij het hotel vandaan schuin tegenover de kerk. Bushalte is vlakbij het hotel. Met Konuskarte kun je gratis met de bus.

nooit meer

Blomsma
26-7-2016

Geboekt via een bekende supermarkt. Bij aankomst autoritair ontvangen en we kregen een kamer op de 2e etage , helemaal in de hoek. een soort zolderkamertje met een raam Hij kon open maar je kon hem niet vastzetten en waaide direct weer dicht

Bij aankomst was het ruim 30 graden en erg warm in zo een klein zolderkamertje op de 2e etage. Netjes gevraagd of we een andere kamer konden krijgen, dat kon wel maar moesten we €50.00 bij betalen . Ook werd verteld dat op alle kamers wifi was en dat je moest inloggen via hotspot, maar dat werkte geheel niet. Dit ook aangegeven en men zou het in orde maken, maar na 3 dagen werkte het nog steeds niet.

Voor het avondeten moest je exact om 18.30 aanwezig zijn en het eten was smakeloos. Borden waren zo heet dat je ze niet kon aanpakken, dus hoogstwaarschijnlijk kreeg je opgewarmd eten uit de magnetron of oven

Al met al een tegenvaller, We hadden voor 4 nachten geboekt maar na 3 nachten zijn we vertrokken. (men vroeg nog ineens waarom we eerder vertrokken)Het enige wat in orde was waren de bedden en het ontbijt ,s-morgens

Al met al geen aanrader wat ons betreft

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adenia in Höchenschwand (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.