Höchenschwand (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Höchenschwand (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Reviews over Höchenschwand (Zwarte Woud)

zeer goed voor de wandelaar

hendrik,
    22-7-2009

in dorp valt er niets te beleven wat uitgaan betreft,wel vd wandelaar.geen groot toerisme gelukkig waren een 5tal belgische families aanwezig.

5tal hotels in de buurt maar ligt als dood,terassen staan er leeg bij.er is wel een open vrij zwembad in dorp en bij goed weer was er dan wel veel bezoekers.

Gereisd met partner in juli 2009

In höchenschwand heb je egt alles wat je nodig hebt in van

Davie,
    17-2-2008

In höchenschwand heb je egt alles wat je nodig hebt recreatie ,langlaufen in winter. Stralend uitzicht van de alpen. en dichtbij de feldberg om even goed te gaan skieën. het is een ideale vakantie die je daar beleefd je hebt er egt alles.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Hotel alpenpanorama in Höchenswand is een uitstekend hotel

Andrianne - Vander Cammen,
    22-2-2006

Hotel alpenpanorama in Höchenswand is een uitstekend hotel kwa prijs/kwaliteit, prachtige omgeving. Je hebt en krijgt al wat je nodig hebt!

In de winter zijn winterbanden en sneeuwkettingen wel broodnodig evenals zeer warme kledij en bergschoeisel! Toen wij daar waren lag er om en bij de 100 cm sneeuw.

Gereisd met partner in februari 2006
Höchenschwand (Zwarte Woud) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews