Hotel Schwarzwaldhof

Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°9°
Hotel Schwarzwaldhof
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwaldhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schwarzwaldhof in het Nederlands

prima hotel

swh
22-8-2013

Goede ligging. Naast station. En met gratis ov-kaart dus zo in andere plaatsen.

Kamer prima. Badkamer netjes. Goede schoonmaak.

Ontbijtbuffet gewoon voldoende.

Avondeten prima.

Nadeel: matras kraakte. ..zachte kussens en wifi slechte verbinding.

Hinterzarten zelf stelt niet zo heel veel voor. Maar titisee ligt op 6 min treinen of 4 km wandelen door een mooie omgeving.

Aardig hotel voor een paar dagen

Joke
23-6-2011

Hotel is zeer gedateerd, de bedden zijn te laag.

Ontbijt is goed.

Diner ruime keuze a la carte, goede kwaliteit.

Nadeel is dat er in de stubbe gerookt mag worden en dat deze grenst aan het restaurant zodat je daar wel last van de rook hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwaldhof in Hinterzarten (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwaldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.