Hotel Imbery

Kleine hotelsWeer vandaag26°

We hebben een aantal aanbieders voor Imbery voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Imbery in het Nederlands

2008

Hier wil ik terug naartoe komen.

Jan Beullens
23-9-2008

Zeer goed gelegen hotel met vriendelijke bediening. Mooi verzorgde kamers en lekker eten. Veel wandelmogelijkheden in de buurt voor elk wat wils. Men kan de auto rustig een ganse week laten staan en genieten van de natuur en de streek hetzij te voet hetzij met het openbaar vervoer dat gratis is voor de toeristen tijdens hun verblijf in de streek.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imbery in Hinterzarten (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imbery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.