Pension Gasthaus Jägerheim

8,2

5 reviews over Pension Gasthaus Jägerheim in het Nederlands

Aanrader!!!!

Hans, 13-4-2012

Hotel op een bijzondere plek gelegen. Fantastisch uitzicht over het Zwarte woud. Vlakbij de Feldberg. Naast het hotel start van diverse mooie wandelroutes en in de winter zit je naast de langlaugloipes. Eigenaar is uitermate gastvrij en half pension is een aanrader. Verrassende maaltijden. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Kamers schoon en voorzien van goede bedden.

Vriendelijk hotel met prachtige ligging

Micha de Vries, 18-5-2010

Hoog in de bergen, vlak onder de top van de Feldberg ligt dit charmante hotel. Enkele honderden meters van de "Westweg" een lange-afstandspad door het Zwarte Woud. Sinds 2008 is dit hotel overgenomen door een Nederlands echtpaar. Roland en Leni knapten het hotel op en gaven het nieuw elan. Tijdens een wandelvakantie met mijn 13 jarige zoon was dit onze uitvalsbasis. Bij aankomst wordt ons gevraagd wat we lekker vinden en vervolgens verschijnt er een heerlijk menu op tafel. Het lekkerste dat we tijdens deze vakantie voorgeschoteld kregen. De verzorging is zeer vriendelijk en behulpzaam. We werden door de eigenaar opgehaald van een station, twintig minuten rijden van het hotel. We mochten onze bagage op de kamer laten staan terwijl we een aantal dagen op pad waren. Niets was te veel. En dat alles voor een zeer bescheiden prijs. Dit is een prachtig gelegen gezellig hotel met goed eten en een prima service.

Vakantie Gasthaus Jagerheim

Rita Bruns, 3-3-2010

Wij zijn inmiddels drie keer in Gasthaus Jagerheim geweest en hebben het erg naar de zin gehad. De omgeving is erg mooi. Je kunt vanuit het Gasthaus heerlijk wandelen en langlaufen.

fantastische plek

f Polman, 1-3-2010

Hier een bezoek gebracht om te gaan skieen op de veld berg ongeveer 25 min rijden .

Echter langlaufen en veele wandel routes direct vanuit het pension .

Zeer gastvrij en lekker eten hier het gevoel gehad waarbij je thuis voelt en zeker tot rust komt .

Goede bedden en mooie kamers zeker een plek waar ik terug ga komen reeds geboekt voor augustus

Geweldige plek met mooi uitzicht

J en I, 14-8-2009

Uitstekend gelegen pension (+15 kamers en NL-eigenaar) voor wandelaars, sporters (vooral langlaufers) en natuurliefhebbers die optimaal van het zwarte woud met al zijn natuur en bergen willen genieten. Pension is gelegen op 1200m hoogte (Rinken) en heeft schitterend uitzicht. Hinterzarten (dal) op 8 km. Toeristenbus uit Hinterzarten heeft pension Jägerheim als eindhaltestation (4 x p.d.). Van hieruit beginnen er vele wandel- en langlaufroutes door het zwarte woud (o.a. naar de hoogste berg van het zwarte woud t.w."de Feldberg"waar men ook kan skien).

Zeer goed "Schwarzwald" ontbijt gehad". Eventueel kan men 's avonds van een uitstekende maaltijd genieten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kamers (evt. met balkon)zijn gedeeltelijk gerenoveerd. Bedden met nieuwe matrassen. Eigenaar kan je na overleg evt. afhalen bij treinstation in Hinterzarten. Je kunt dus ook met toeristenbus omhoog. Eigenaar kan treinkaartje regelen naar mooie shopsstad Freiburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthaus Jägerheim in Hinterzarten (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthaus Jägerheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gasthaus Jägerheim scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.