Sorteren

vakanties Hinterzarten (Zwarte Woud)

Reviews over Hinterzarten (Zwarte Woud)

Een heerlijk verwenhotel met uitstekende wellness.

els_swinkels
    1-2-2018

Goed: de hartelijke ontvangst, de persoonlijke bediening, het uitstekende restaurant, de mooie, comfortabele kamer, de uitgebreide wellnessmogelijkheden, het afwisselende programma.

Minder goed: de wifi die niet niet altijd goed functioneerde en het feit dat je voor kraanwater moet betalen.

We komen zeker terug

Henk
    11-6-2016

Echt een compleet ingericht appartement , aan alles is gedacht

Niks slecht over te vertellen

gewldig appartement

Anita Jaspers-Clemens
    6-5-2015

Zeer gastvrij, fijn wandelgebied, mooie steden in de omgeving. Een licht appartement, veel ramen, schoon, degelijk ook de keukeninrichting. Keukenlinnen, handdoeken, beddengoed aanwezig. Doodlopende straat, kleine buitenplaats voor jezelf, gemeenschappelijke tuin. prijs/kwaliteit meer dan goed!

Zeer aan te raden.

Fantastische plek net buiten het dorp

Henk
    19-8-2014

Dit Hotel Pension is een gezellig onderkomen waar de eigenaar alles doet om het je naar de zin te maken. Kamers zijn schoon, het ontbijt zeer goed en de huisman kost ( 3 gangen menu voor 11 euro ) is uitstekend. Kleine Matieus help tot groot vermaak van de aanwezigen mee met het serveren.

Dit Hotel Pension is een aanrader voor wie geen grote luxe wil maar een goede plek waar je je bij binnenkomst thuis voelt.

Goed hotel voor een paar dagen Hinterzarten eo

paulpb
    27-5-2014

Zomaar geboekt om de terugreis vanuit Italie te ' breken'.

Goede ontvangst en prima ontbijt. Heerlijk wandelgebied.

Zo'n adres waarvan je denkt...even onthouden!

Hinterzarten (Zwarte Woud) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews