Appartement Haus Fredrich

2 reviews over Appartement Haus Fredrich in het Nederlands

voor 1 nacht: prima

t_j_oosterwijk
29-8-2013

Kleinste van de 2 app is ook werkelijk klein. Voor 1 nacht (op doorreis) prima. App.is zeeeeer gedateerd.zowel binnen als buiten opknapbeurt nodig.maarrrrr.......het is wel schoon! Eigenaresse maakt graag een praatje en laat merken dat ze blij is met je komst. Hertingen ligt best nog wel n stuk van de snelweg af.en het dorpje stelt niet veel voor.1 pizzzeria die soms open is en in de zomervakantie gesloten.en een ford garage.verder alleen appartementen voor verhuur.voor 45€ hebben we 1 prima nacht gehad.zonder ontbijt.

Zeer gastvriendelijk en schoon

Liset-Mo en Sem
9-8-2009

Het appartement in Hertingen ligt erg mooi in een heuvelachtig gebied. Erg gastvriendelijk ontvangen door eigenares, zeer geschickt voor kleine gezinnen die bijvoorbeeld op doorreis zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Fredrich in Hertingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Fredrich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.